Popovídání 2. - Co se teď dělo? Proč jsem nic nepsala? A co aktuální míry?

Ahoj všichni,

určitě jste si všimli, že tu teď bylo poněkud mrtvo. No, pravdou je, že i já jsem byla docela chcíplá. Totálně demotivovaná a psychicky tak unavená, že se mi chtělo hlavně spát. Mám opravdu úžasného syna, ale poslední dobou to s ním bylo tak vyčerpávající na všech frontách, že se to nedalo vydržet. Doma při povinnostech plná pusa blbých keců, odmlouvání a hlavně třeba hodina (a více) přemlouvání k tomu, aby udělal, co má. Ve škole to samé a k tomu jedna poznámka vedle druhé, přestože má úlevy díky individuálnímu plánu. A tím to rozhodně nekončí, ale to už bych musela zabíhat hodně do detailů a soukromí a to zas až tak moc nechci.

Starostí jsem měla nad hlavu, stresu taky a jak jsem psala v "o mně", tak jsem celkem "stresový žrout". :-/ Vážně jsem se snažila držet stravu, ale ty nervy si opravdu vybraly svou daň. Sem tam mi nějaká ta kobliha prostě neutekla. Vlastně ani lentilky, zmrzliny, perníky a nesmím zapomenout na mekáč. :-D Prostě jsem si dala 2forU s nugettama, chilli omáčkou a hrancle. :-/ Normálně bych si objednala číze, ale bylo mi po něm jednou tak blbě, že už se bojím. Nugetty mi tedy moc nejedou, v podstatě mi z obědů chutnají jen mekáčské hranolky a hlavně ta omáčka, ale samotné je nechci. Každopádně se nebojte, nejedla jsem to denně, měla jsem je tak dvakrát, ale i to mě prostě se*e a nechci vám tu lhát, jak jsem dobrá a všechno zvládám.

Když pak syn odjel s otcem na 12 dní do Itálie, tak jsem si užívala klidu, odpočinku a volnosti, abych načerpala síly na jeho návrat. Bála jsem se, co bude až se vrátí... Jestli to bude pořád takový boj, nebo ne. Je zpět a zatím, "ťuk, ťuk, ťuk", je doma poměrně klid. No, a já jsem si dala na lednici motivační obrázek. :-D


Tohle je moje největší noční můra, takže to je fakt motivace. :-D


Dnes ráno před cvičením jsem se ještě měřila a vážila, abych vám sem mohla dát aktuální míry. Někde plus, někde mínus, někde beze změny, tak se podívejte. :-)


A pro ty, kteří neviděli na mém instagramu, tak zde je tak nějak celková změna.


Přeji všem krásný zbytek neděle. :-)

Veronika

Instagram: veronikamal_


Komentáře

  1. No nemáš to jednoduchý,měl sem stejny problém s váhou a motivací,takže jsem taky začal chodit do fitka,nebo i delsi procházky se psem,váha se sice ustálila a občas sem zhubnul za den kilo,ale druhý den bylo zpet.. zacal jíst rádoby zdravě nicméně třeba v 11vecer jsem celodenní snahu pohrbil čokoládou..:D Nicméně jsem se na všechny tyhle kraviny vyprdl a udelal razantní změnu co mi poradil kámoš co taky bojoval s nadvahou..A to,ze jsem zmenil sedavý zaměstnání na fyzicky náročnejší zkratka místo administrativy jsem šel dělat skladníka ,a za měsíc každodenním pracovnim zápřahu jsem zhubnul 4kg,navíc se mi sama zacla formovat postava, nicméně to mi nestačilo,tak jsem si od května vzal pouze noční směny a vysledek je za další měsíc -9kg vaha,plus výrazný úbytek tuků na zadku a v pase mínus pár cm..Takže za 2,5 měsíce -13kg ,z 101kg na 88kg bez nějaký extra diety či cvičení.. má to dva faktory prvni je fyzicky náročné zaměstnání a druhy je jsou ty noční směny neboť tělo v noci funguje jinak a přes den spíš takze tolik toho člověk nesní..Můj cíl je jeste mínus 4-5kg což se mi snad přes prázdniny podaří.. Samozřejmě ty noční mají řadu nevýhod jednak obrácený denni rytmus,ve dne se nikdy nevyspis jako v noci,o volnu člověk cumakuje do noci a nemůže usnout a psychicky člověka depta,kdy k je venku nádherne a on ho prospí..Takze určitě to dlouhodobě neprospívá ,ale těch pár měsíců se to dá vydržet..Pak už stačí jen váhu udržovat k čemu by mi měli ty me procházky stačit, denně +/-45 min rychlejší chůze a člověk nepribere..Toť můj příběh..Měj hezky den O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za chybky a překlepy,pisu to v pul čtvrté ráno na mobilu..:)

      Vymazat
    2. Ahoj, děkuji mnohokrát za komentář. :-) Já mám štěstí v tom, že sedavé zaměstnání nemám. Já si v práci, bohužel, vůbec nesednu. :-D Co se týče nočních směn, tak výjimečně mi práce v noci problém nedělá, ale dlouhodobě bych to nezvládla. Já potřebuji hodně spát a přes den se člověk tak dobře nevyspí, navíc s dítětem. :-D Ale chápu, že ti to pomohlo. :-) Držím ti palce, ať si udržíš váhu, jakou chceš. :-) Veronika

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky