Historka 33. - Poslední tři tréninky

Ahoj bojovníci,

tak jak zvládáte ta vedra? Za sebe musím říct, že je to pro mě nesnesitelné. Mám opravdu ráda léto a teplo, ale počasí, ve kterém se člověk potí i když jen dýchá, je vážně moc. Někdy v předminulém týdnu jsem byla na inlinech a jak normálně dávám celou trasu, tak v těch vedrech jsem ujela něco málo přes 4 km a musela jsem se vrátit zpět. Takže dokud se neochladí, tak žádný běh a žádné inliny. To fakt nedávám.

Cvičím teď raději doma, protože tady si vždycky můžu dát pauzu, před sluncem jsem schovaná a neustále jsem u zdroje vody. Dnes (středa) vám tedy popíši poslední tři tréninky. V sobotu jsem cvičila břicho, které jsem chtěla cvičit i dnes, ale to vedro mě uspalo na celé odpoledne, takže ze cvičení dneska nebylo nic. :-D U svíček jsem si zdvojnásobila počet opakování a snížila počet sérií. Musím říct, že to bylo dost náročné. Při 15. opakování v druhé sérii už jsem měla, co dělat, abych to vůbec zvládla. Při zvedání overballu jsem si říkala, že se bojím a měla jsem důvod. Klepala jsem se při tom, jak třídenní štěně. :-D U véček mi hned v první sérii normálně spadly nohy na zem, takže jsem si musela dát pauzu a dělala jsem je znovu. K těm mám mimochodem opět video na instagramu, takže tady je odkaz https://www.instagram.com/p/BlxK2cYjKrG/?taken-by=veronikamal_. Kardio a protažení jsem nestihla, protože jsem pořád neměla dost, přidávala jsem si další cviky a najednou mi pod barákem stál odvoz na koupaliště. :-)

V neděli jsem si dala můj nejoblíbenější den a to je legday. Musím říct, že tenhle trénink mám nejraději... I když mi pořád nezhubla stehna! :-D Upřímně, dát si široké dřepy hned na začátku celého workoutu, nebyl moc dobrý nápad. Ještě navíc 5 sérií po 20 opakováních. :-D U výpadů už jsem myslela, že umřu a když mi došlo, že jsem ještě nedělala klasické dřepy, tak jsem se skoro začala modlit, abych je vůbec zvládla. :-) I tady pro vás mám video, takže https://www.instagram.com/p/Blztqp3FbLf/?taken-by=veronikamal_.



V pondělí jsem měla pauzu a včera jsem si dala zase vršek. Taky pro vás mám na instagramu nějaká videa. Video první jsou francouzské tlaky v leže https://www.instagram.com/p/Bl58jnHjpLa/?taken-by=veronikamal_ a druhé je obyčejný kladivový zdvih https://www.instagram.com/p/Bl6DdNnBklN/?taken-by=veronikamal_. Kdo chce, může se podívat. :-) Na kickbacky jsem si vzala do každé ruky dvě jednoruční činky, abych měla větší zátěž. No, a před vlastním tréninkem jsem si dala pár "sérií" mých "kliků". :-D Proč jsou obě slova v uvozovkách vysvětlím hned. Série je cca 3-5 opakování, podle toho, kolik jich zrovna dokážu a klik by měl mít ty uvozovky snad dvojité, protože to, co dělám já, se klikem nazývat nedá. :-D Sice už se to trochu zlepšilo, ale pořád to prostě nejde. Tak abyste mi věřili a abyste to viděli na vlastní oči, tak tohle video je jen pro vás, kteří opravdu čtete moje články. :-) <3 Všimněte si mého maximálního soustředění a přemáhání, abych vůbec něco zvládla a ignorujte, prosím, moje dvě brady, když ohnu hlavu. :-D :-D :-D



No a teď už k samotným tréninkům.

Břicho

Rozcvička
5x 15 přítahy na overballu
5x 30 sklapovačky
3x 20 svíčka
5x 20 rotace v sedě - 4, 2 kg
3x 10 zvedání overballu
5x 10 véčka
2x 20 na každou stranu šikmé sklapovačky
1x 10 na každou stranu zvedání boků v planku
1 min full plank
1 min elbow plank
Kardio a protažení jsem vážně nestihla.

Legday
Rozcvička
3x 20 na každou nohu zanožování v kleče
5x 20 široké dřepy - 7, 5 kg
5x 20 zvedání pánve - 7, 5 kg
3x 10 na každou nohu výpady - 4, 2 kg
3x 10 na každou nohu výpady do stran - 4, 2 kg
5x 10 stlačování overballu
5x 10 dřepy - 7, 5 kg
2x 10 na každou nohu zanožování ve stoje
3x 10 na každou nohu unožování ve stoje
3x 10 na každou nohu stoupání na špičky
Dřepy do mrtva - 7, 5 kg - 21 opakování
Kardio - panák a švihadlo
Protažení

Ruce, ramena
Rozcvička
Kliky
5x 10 francouzské tlaky - 7, 5 kg
5x 15 na každou ruku kladivový zdvih - 4x 2 kg
5x 10 kickbacky ve stoje 3, 5 kg
5x 15 zdvihy velké činky na biceps - 7, 5 kg
5x 15 zadní klid
4x 5 na každou ruku předpažky - 4, 2 kg
2x 20 rozpažky ve stoje - 2 kg
Tlaky velké činky nad hlavu do mrtva (14 opakování) - 7, 5 kg
Kardio
Protažení

Tak hubnutí zdar a hlavně sportujte. :-)

Veronika

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB