Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Zdravím všechny bojovníky...

Jak to všechno - zase - začalo se pokusím vzít zkrátka. Jako už Xkrát předtím jsem se rozhodla, že se sebou něco udělám. Ale řekla jsem si, že tentokrát na to půjdu pomalu. Nebudu se do ničeho nutit, protože takových pokusů už bylo snad milion a žádný nevyšel. Takže jsem si řekla, že tentokrát bez cvičení, jen prostě omezím sladkosti, sladké pití a tukové pečivo. To bylo 8. 1. 2018. Povedlo se. Do žádného cvičení jsem se nenutila, ale když jsem se 25. 1. znovu měřila a zjistila jsem, že to nese ovoce, tak jsem nějaké to cvičení přidala. Jen ráno, před snídaní, rozvička, kardio, trochu posilování a protažení. Cca. 30 minut denně. Hrozně moc mě to namotivovalo a tak jsem si za odměnu dala v sobotu dvě kostičky 70% čokolády (to dělám pravidelně za každý další týden). Včera jsem poprvé (čti zase poprvé) cvičila Jill 30 day shred level 1a řekla jsem si, že to, co se mi honí hlavou, prostě chci psát veřejně, aby všichni ti věční začátečníci, jako jsem já věděli, že v tom nejsou sami.
Věřte mi, že tohle nemá být ten klasický motivační blog, kde jen uslyšíte, jak je to super a jak to jde a že to dáte. Ano, pokusím se tu sebe i vás motivovat, ale taky si tu můžeme pokecat o té témné straně. :-D Třeba o tom, když si tak projíždíte všechny ty motivační skupiny na facebooku a konečně se odvážíte tam hodit nějaký svůj příspěvek. Ano, já blbka jsem se zapomněla na startu vyfotit ve spoďárách a tak jsem hledala fotku v kabátu, protože onen den jsem se v něm taky vyfotila a všimla jsem si, že mi sedí lépe. Našla jsem fotku z října. Tehdá měl syn 8 narozeniny a vím, že jsem pod kabátem měla také jen svetr. Dala jsem ty dvě fotky do koláže a šup s tím na fb. Fotku hodím dolu k posouzení, ale myslím, že jen slepej by neviděl, že na pvní fotce se mi div neurval knoflík a na druhé už je kabát v pohodě zapnutý. No, schytala jsem tam takové hejty ("Blbá fotka, když tam máš tolik oblečení." "Není nic vidět." "Vyfoť se ve spodním prádle a začni znovu." atd.), že jsem to raději smazala a řekla jsem si, že mi některé z pisatelek můžou vlézt třeba na záda. :-D

Tak hubnutí zdar a já vám jdu napsat další historku.
Veronika


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka 33. - Poslední tři tréninky