Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Ahoj všichni,

jmenuji se Veronika, je mi skoro 31 let, mám osmiletého syna a jsem věčná bojovnice s váhou. Znáte to, holky a kluci, když se za svůj život už asi po 180. snažíte zhubnout a vždycky vás to za týden, dva týdny, měsíc přejde? Vzdáte to... Říkáte si, jak je možné, že všichni ostatní to dají a vám to prostě nejde!? Jste na sebe naštvaní, že vás zase zlomila čokoláda, nebo třeba pečená kachna!? :-D Pokud ano, tak jste tady správně, protože mi věřte, že jsem jedna z vás. Opět jsem v procesu boje, ale teď poprvé se to poněkud zlomilo a tak vám sem občas napíši nějaký svůj postřeh, historku, nebo třeba postnu nějaké to jídlo... Ačkoliv nejsem žádný odborník, takže to, co vám zde budu psát neberte, jako vážné rady. Budou to opravdu jen moje osobní zážitky a moje hubnutí selským rozumem. :-D Věřte mi, že kalorické tabulky, zatím, fakt nejedu, počítat kalorie neumím a v podstatě se prd vyznám v tom, kolik a kdy mám jíst sacharidů, tuků a bůhví čeho všeho ještě. :-D

Tak hubnutí zdar a snad se tu aspoň někdo zastaví a pobaví se. :-)

P. S. - Myslím, že tahle stránka nebude moc určená pro malé děti, protože se tu určitě sem tam vyskytne nějaké to sprostější slovo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky