Historka 32. - Vršek

Ahoj bojovníci,

tak jak válčíte? Já se přiznám, že poslední dobou to mám pěkně na houpačce. Mám teď komplikované období v osobní rovině a tak se to dost odráží na tom, jak cvičím a necvičím i na tom, jak jím a pak doslova žeru. V podstatě jste si mohli všimnout i v historkách, jak jednou píši o tom, že se do toho zase vrhám po hlavě a pak mě zase něco srazí na kolena. Pořád se to snažím udržet tak, abych aspoň nenabírala. Teď už to vypadá nadějně v tom, že snad budu mít klid, tak  v to doufám a věřím, že mi budete držet palce v tom, aby to tak bylo.

Teď už se vykašleme na moje starosti a pojďme k dnešnímu tréninku. Dala jsem si vršek. Ještě před tréninkem jsem se šla kouknout do zrcadla, jestli mi tam zůstal aspoň nějaký sval a musím říct, že jsem byla pěkně nas*aná. Nééé, že by tam nebyl vůbec, ale "TYVOLE!" býval větší. :-D No, to mě vytočilo! O to víc jsem si tedy naložila. :-D :-D :-D Celkově trénink ušel, ale byly chvíle, kdy jsem si říkala, že další sérii, nebo vůbec další cviky prostě nedám. V podstatě to bylo hned u tricepsových extanzí, pak taky u kladiv, zdvihů na bicák, zadních kliků... No a tlaky s velkou činkou už byli prostě konečná - VYSTUPOVAT! :-D Po druhé sérii už jsem fakt nechtěla, ale přemluvila jsem se, že aspoň tři musím dát. U osmého opakování už jsem činku jen tak tak zvedla a byla jsem happy, že jsem to doklepala do konce. Ruce mi hoří ještě teď.

Na mém instagramu jsou dvě videa, tak vám sem dám odkazy a pro ty, kteří nemájí instagram se je pokusím během zítřka nahrát na youtube.

Tricepsové extanze s jednoručkou: https://www.instagram.com/p/BllHyToHM9O/?taken-by=veronikamal_
Zdvihy velké činky na biceps: https://www.instagram.com/p/BllMuB0A4SU/?taken-by=veronikamal_



Nezapomeňte, že trénink má bolet a člověk se má pořádně zpotit. :-D :-D Já si to dnes můžu vážně odfajfkovat. :-)


No, a tahle zpráva od kamaráda mě po tréninku opravdu potěšila. :-) 

Trénink:
Rozcvička
4x 20 tricepsové extanze s jednoručkou - 4, 2 kg
6x 12 kladivový zdvih - 4, 2 kg
6x 20 kickbacky ve stoje - 2 kg
4x 20 zdvihy velké činky na biceps - 7, 5 kg
5x 15 zadní klik
3x 15 rozpažky ve stoje 2 kg
3x 40 střídavě předpažky - 2 kg
3x 15 rozpažky v předklonu - 2 kg
3x10 tlaky s velkou činkou před hlavou - 7, 5 kg
Kardio
Protažení

Tak hubnutí zdar a makáme na sobě dál. :-)

Veronika


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky