Historka 31. - Večerní leg day.

Ahoj bojovníci,

tak jsem zpět po mojí rádoby dovolené. :-D Řekněme si to upřímně, byl to prodloužený víkend, ale moc jsme si  to s holkama užily. Prostě správná dámská jízda. :-) Pohoda, klid, žádné děti, přes den památky, relax, večer drinky a závěrečná párty, jak se patří. :-D Upřímně jsem se bála, že se vrátím a budu mít tak dvacet kilo navíc, ale naštěstí je vše tak, jak to bylo. A teď už zase makačka, abych splnila cíl, který jsem si dala po XFN. Řekla jsem, že do Octagonu, koná se v listopadu, musím dát dolů minimálně dalších pět centimetrů, což není zase nic tak hrozného. :-)

Takže dnes navečír jsem se vrhla na leg day. Začala jsem klasicky rozcvičkou a jak jsem si hrozně ulítla na mma, tak jsem si na rozcvičku dala box. Lidi, paráda! :-D Já prostě fakt musím začít chodit na nějaký bojový sport. Jsem jak posedlá. :-D Ale to jsem zase odběhla od tématu... Takže box, panák a dřepy do výskoku, abych nohy připravila. Pak už jsem začala klasický trénink. Řekla jsem si, že si dám hlavně dřepy dneska. Po páté sérii už jsem tenhle nápad proklínala. :-D Kolena se klepala a já se chtěla na všechno vykašlat, ale nevzdala jsem to. Chtěla jsem dát deset sérií a to se povedlo. Tři z toho byly široké dřepy na vnitřní stranu stehen. Nejsem si jistá, ale myslím, že jsem je poprvé dělala s velkou činkou. Po sedmi sériích klasických dřepů jsem si hodila činku na ramena a už jsem si za tenhle debilní nápad nadávala. :-D Zůstala jsem chvíli stát s tou činkou a přemýšlela jsem, jestli to vůbec dám. Nakonec to šlo, ale horko těžko, teda. Zvedání pánve byla taková odpočívačka, nepřijde mi to tak náročné, ale ty výpady. To je svinstvo. :-D A třeba takové stlačování overballu vypadá tak děsně na pohodu a přitom to pekelně bolí. :-)



Celkově musím říct, že mě dnešní trénink vážně bavil. Mám leg day nejraději. A hlavně jsem teď na jednu stranu nechutně unavená, bojím se, že si zítra ani nesednu na záchod, ale na druhou stranu jsem děsně nabitá a happy. Je to super. :-) Šla jsem pověsit prádlo, což je činnost, kterou z duše nenávidím, i když to trvá pár minut, ale jak jsem měla po telefonování v uších sluchátka, tak jsem si pustila oblíbenou písničku a místo věšení prádla jsem začala tancovat přes celý pokoj. :-D Jsem si říkala, že mi asi fakt hrabe a prádlo jsem nakonec věšela skoro 30 minut. :-) A ještě teď, i když sedím u pc a mohla bych si pustit hudbu v kompu, mám sluchátka v uších, zpívám si a děsně si to užívám. Díkybohu, že mě nikdo neslyší a že se neslyším ani já. :-D :-D :-D

Trénink:

Rozcvička
7x 15 dřepy s velkou činkou - 7, 5 kg
3x 15 široké dřepy s velkou činkou - 7, 5 kg
5x 15 zvedání pánve s velkou činkou - 7, 5 kg
2x 15 na každou nohu výpady  - jednoručky 2 kg
3x 10 na každou nohu výpady do stran - jednoručky 2 kg
3x 20 zanožování v kleče
5x 15 stlačování overballu
 3 x 15 na každou nohu stoupání na špičky
Dřepy do mrtva - 26 (už jsem mrtvá byla. :-D )
Kardio
Protažení

Tak hubnutí zdar, přátelé, a buďte blázni. :-) Je to v pohodě. :-)

P. S. - Dřepovací video mám na instagramu. Vypadám, jak debil, ale co už? :-D
https://www.instagram.com/p/BlI4pEfgJ9g/

Veronika


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky