Historka 30. - Dneska pečeme buchty. :-D

Ahoj bojovníci,

dnes tu máme krásnou, jubilejní historku. Prostě taková pěkná třicítka, no. :-D Trénink jsem si po té době, co jsem chodila spíš běhat, když už něco, dala poměrně snadný a krátký, abych to přežila. :-) Potřebovala jsem se hlavně znovu rozhýbat a uvědomit si, proč to vlastně všechno dělám. :-)

Neříkám, že jsem se u toho vůbec nezapotila. Ba naopak. a třeba u véček, nebo pak u zvedání boků v planku jsem se i pěkně klepala, ale jinak to bylo celkem na pohodu, takže k tomu ani nemám, co psát. Nezlobte se. :-)

Trénink:
Rozcvička
5x 10 zvedání overballu
5x 10 svíčka
5x 10 přítahy kolen v sedě "véčka"
5x 30 sklapovačky
2x 20 na každou stranu šikmé sklapovačky
4x 10 na každou stranu zvedání boků v planku
3x 20 na každou stranu kolena k loktům
5x 10 přítahy kolen v leže
30 s full plank
30 s elbow plank
Kardio
Protažení

Po třech hodinách se mi konečně povedlo dát dohromady video. Asi stokrát jsem se na to chtěla fakt vys*at, ale je to tam. :-D https://www.youtube.com/watch?v=q1emEyW6fgc&feature=youtu.be

Tak hubnutí zdar a jedeme dál! Nevzdávejte to! :-)

Veronika

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky