Historka 29. - Nohy, zadek.

Ahoj bojovníci,

když jsem vás teď tak zanedbávala, tak vám hned dnes dám další historku. :-) Ráno jsem vstala s tím, že si dám jen rychlý trénink břicha, protože pak jsem měla se synem program, jenže... Vzpomněla jsem si, že jsem včera na instagramu fitness.union viděla video, kde holka cvičí klasické zvedání pánve, ale má nohy na nějaké lavičce, či co a uvědomila jsem si, že jsem to chtěla zkusit. Změna plánu byla jasná a moje včerejší řeči o tom, že bych si měla tréninky začít více připravovat, vzaly za své. :-D Tak od příště, snad. :-)

Začala jsem klasicky rozcvičkou, pak jsem se vrhla na to zvedání pánve. Lidi, nebudete věřit, jak dlouho mi trvalo, než jsem se naštelovala správně k posteli, abych nebyla moc blízko, ani moc daleko. :-D Když už se mi to povedlo, tak akorát, tak jsem si uvědomila, že mám činku někde v zadeli, tak jsem si pro ni musela dojít a dala jsem si repete. :-D Fakt komická situace, ale nakonec se podařilo a já vám natočila video, tak se můžete kouknout tady: https://www.youtube.com/watch?v=6CP1x-o8z9c&list=PLGSBbhd_qqNLpgHyaDKHR80ooit2szGms&index=6&t=0s Docvičila jsem pět sérií a vrhla jsem se na dřepy. To jsem ještě ale nevěděla, že po včerejším tréninku, bude zvednutí velké činky na ramena takový záhul. Jsem si připadala, jak kdybych chtěla tahat náklaďák. :-D Ale překonala jsem se, nebojte se. Dala jsem tři série klasických a tři série širokých na vnitřní stranu stehen. Poprvé s činkou a poprvé po 15 opakováních. Výpady do strany byly celkem pohoda, nebrala jsem si tentokrát činky, ale za to výpady s přehupem byly masakr. V druhé sérii při první noze mi vyplo koleno tak, že jsem měla co dělat, abych si nedala na tlamičku. Dala jsem si pauzu, docvičila druhou sérii i na druhou nohu a víc už jsem nezvládla. Pak už jsem se vrhla jen na stlačování overballu a dál jsem nestihla vůbec nic. :-/

Dnešní realita je opravdu taková, že nebylo ani závěrečné kardio, ani strečink, protože jsem musela rychle do sprchy a na bus, jelikož jsem zjistila, že v Lucerně musíme být 45 minut předem. Jo, tak přesně to dopadá, když si všechno zjišťujete na poslední chvíli. Na druhou stranu jsme tak nestíhali, že kardio jsem si dala při dobíhání autobusu, pak po schodech do metra, z metra, taky v lucerně, když jsem tam běhala nahoru dolů a hledala pokladnu kina, pak taky sál a aby toho nebylo málo, tak po filmu dítě chtělo být ještě venku... Dojeli jsme na Újezd, vyjeli lanovkou na Petřín a moje dítě se rozhodlo, že chce na rozhlednu. 290 schodů nahoru a on to bere téměř sprintem. Uhnaná, jak stepní koza, jsem ho proklínala i cestou dolů. :-D Nekecám vám, když řeknu, že jak jsme slezli dolů, tak jsem se nemohla ani zastavit, protože když jsem si stoupla, tak se mi začaly neskutečně klepat nohy a nešlo to zastavit. Do teď nechápu, co to jako mělo být. A kdyby vám to pořád bylo ještě málo, tak bych ráda dodala, že jsme to vzali ještě přes Strahovský klášter na Pražský hrad a pak v běhu dolů po schodech na Malostranskou. Říkám upřímně, že toho mám dneska plné kecky. :-)




No, nakonec to byla i hezká procházka, ale utahaná jsem jako kotě. :-)

Trénink:

Rozcvička
5x 15 zvedání pánve - 5 kg
3x 20 dřepy - 7, 5 kg
3x 15 široké dřepy - 7, 5 kg
2x 15 na každou nohu výpady do stran
2x 10 na každou nohu výpady s přehupem
3x 20 stlačování overballu

Tak hubnutí zdar a dobrou noc. :-D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky