Historka 28. - Ranni HIIT, ruce a ramena

Ahoj bojovníci,

už jste si mysleli, že jsem se na všechno vyprdla? Pokud ano, tak chyba lávky. :-) Pravda, že jsem sem skoro měsíc nic nenapsala, ale stále na sobě makám. Když tedy nebudu počítat ty asi 4 dny, které byl synátor u táty a já buď v práci, nebo jsem se válela v posteli a sledovala seriály. Nebudu vám lhát, tohle volno jsem oslavila absolutním nicneděláním. :-D

V ostatních dnech jsem hlavně běhala, jezdila na bruslích, cvičila podle videí od Jill, nebo René Josephine a jógu od StillOnTheWay. Kdo mě sleduje na mém instagramu (https://www.instagram.com/veronikamal_/), tak si tam mohl všimnout pár příspěvků, u kterých jsem psala, že bude článek, který jsem nakonec nenapsala. :-( Pardon! To vedro mě vždycky tak zničí, že se mi nechce sedat k pc a ještě psát.

Ta zmínka o běhu mi připomíná, že je fajn mít super kamarádky. Jdu si takhle ráno zaběhat a cestou domů mám stánek s pečivem, kde pracuje kamarádka, tak se tam zastavím, že si koupím čerstvý žitný rohlík. Nabitá pozitivní energií, ale unavená a splavená, jako čuně se tam zastavím a bez dechu ze sebe vypustím je: "Čus, dáš mi žitný rohlík, prosím?" Ona: "Ty jsi v p*deli." Já: "Prosím tě, musím rychle domů." Ona: "A pak do práce?" Já: "Jo." Ona: "Vypadáš hrozně." :-D V hlavě mi zní něco jako "tak dík" a při tom jí chci ucpat pusu tím rohlíkem. :-D :-D Pak doběhnu k paneláku, kouknu se na sebe ve výtahu a vidím, že měla pravdu. :-D

Teď už k dnešku. Původní plán byl takový, že si zacvičím jedno kratší HIIT video od Rene Josephine (odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=gb3Y3977Ves) a pak si půjdu zaběhat, ale... Nazula jsem si boty, protože moc neumím cvičit bez nich (když nebudu počítat jógu) a zjistila jsem, že to asi vážně nepůjde. Mám totiž na obou patách puchýře z nových bot, které jsem měla včera poprvé a zjistila jsem, že tohle nepůjde. Boty jsem zase zula a odcvičila jsem HIIT a pak jsem se vrhla na ruce od AlfaBeing (odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=ZVM02Nd31lE). Na video jsem koukala včera odpoledne a zjistila jsem tam několik věcí, které mě překvapily. U zadních kliků mě vždycky bolelo trochu zápěstí a nikdy mě nenapadlo ruku otočit. :-D Taková primitivní věc. :-D Střídat cviky na triceps a biceps je pro mě taky novinka a upřímně jsem si po shlédnutí videa řekla, že bych se nad svými tréninky měla víc zamyslet a třeba si je sestavovat předem. Hmm, ušlechtilý plán... Tak snad nebudu moc líná. :-D

Částečně jsem si musela tento trénink přizpůsobit, protože nejsem v posilce a mám doma jen těch pár svých činek. :-) Břicho jsem vynechala, protože jsem předtím už cvičila to video od R. J. Ruce mě bolely už po zadních klicích, při kickbacích už jsem se klepala, jako třidenní ratlík. :-D Místo stahování kladky jsem si dala tricepsové extanze s jednoručkou, protože kladku doma fakt nemám. Po druhé sérii už jsem měla pocit, že mi upadnou ruce a musela jsem si dát trochu delší pauzu. No, a potřetí sérii už jsem jen pochodovala po bytě a snažila jsem se z těch rukou vyklepat bolest se slovy "au, to bolí, au, au, to nedám, au, ku*va". :-D Moc to tedy nepomáhalo. :-D Pak přišly na řadu rozpažky, což bylo v pohodě a já akorát usoudila, že opravdu potřebuji těžší jednoručky. Místo tlaků na ramena jsem si vzala velkou činku a dala jsem tři série zdvihů před hlavou, protože zvedat tímto stylem 2 kg by fakt nic nebylo. :-)

A teď jsme zase u toho, jak je super mít fajn kamarádky. :-D V půlce tréninku mi psala sousedka, že mi nahoru posílá děti (mého a jejího syna). Píši jí, že ok, ale že cvičím a mám doma bordel. :-D Kluci přijdou nahoru a synátor drží v ruce talíř s buchtou a vzkazuje mi, že si mám dát hned po cvičení. Sotva to dořekl, přišla ještě zpráva. :-D





Fakt palce nahoru za to, že jste, holky. :-) Miluju vás všechny. :-D Jinak jsem si tedy po cvičení udělala špaldovo-ovesnou kaši s bílým jogurtem. Poprvé můžu říct, že mi i docela chutnala. Ale tu dobrotu samozřejmě aspoň ochutnám. :-) 


Trénink:
HIIT 
4x 12 zadní kliky
5x 12 kladivový zdvih - 4, 2 kg
4x 20 kickbacky ve stoje - 2 kg
4x 15 zdvihy velké činky na biceps - 7, 5 kg
3x 15 tricepsové extanze s jednoručkou - 4, 2 kg
3x 10 rozpažky - 2 kg
4x 12 rozpažky v předklonu - 2 kg
3x 10 zdvihy velké činky před hlavou - 7, 5 kg
Kardio a protažení

Tak hubnutí zdar, přátelé. :-) Já si jdu dát ještě další "kardio" v podobě úklidu. :-D






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky