Historka 27. - Včerejší trénink rukou a dnešní zadel.

Ahoj bojovníci,

tak už jsem tu zase. :-) Tentokrát vám popíši hned dva tréninky, protože včera jsem po delší době cvičila ruce, pak jsem neměla moc čas a večer už jsem byla líná vám trénink psát a dnes jsem cvičila zadel podle videa to to bylo fakt maso. :-D

Včerejší hned první cvik po strečingu byly kliky. Víte, jak na tom s nimi jsem, takže jsem jich dala jen deset polovičatých a byla jsem kaput. Téměř jsem si říkala, že se na to snad i vykašlu, ale přemohla jsem se. Následovaly francouzské tlaky s velkou činkou a to byl tedy mazec, protože u třetí série už jsem se modlila, abych si tu činku neupustila na hlavu. Zadní kliky pro mě taky nejsou zrovna žádná sranda. U rozpažek už jsem se dost klepala a opět mi cukal ret, což mě pořád baví. :-D  Pak už jsem dost spěchala, takže jsem si nestihla psát svoje krátké poznámky a to má za následek to, že teď už nevím, co se dělo. :-D Asi bych vážně měla začít brát nějakou ginkgo bilobu, nebo nevím. :-)

Dnes jsem se tedy rozhodla, že si procvičím zadek podle videa, které jsem zkoušela kdysi a pamatovala jsem si, že to je mazec na entou. :-D Rozcvičila jsem se a šla na to. Video máte tady https://www.youtube.com/watch?v=7how48Upw0U a tímto vás vyzývám, ať si to zkusíte taky a dáte mi tu pak vědět. :-D Věřte mi, že už u prvního cviku a první nohy jsem při jejím "high, high" volala "au, au, au, au, au, auuuuuuuuuuuuuu", dítě mělo výtlem a já prohlásila něco ve stylu, že mi asi upadne p*del. :-D Ona mě tak drtí, že jsem si opravdu musela dávat pauzu téměř každou chvíli. Malej mi to vždycky vypnul a pak zase spustil. Někdy v polovině proběhl rozhovor ve stylu: "On: Pouštím. Já: Ne. Pouštím. Ne. Pouštím. Ještě ne. Pouštím. NE!" "No, tak už to pusť." :-D Video se blíží ke konci a dítě mi s výsměchem oznámí "ještě 9 minut", ale já věděla, že mým tempem je to minimálně o deset minut delší a chtěla jsem mu zalepit pusu. Další cvik za mnou a já jsem si neodpustila svoje klasické: "Já jí nenávidím!" Dítě: "To je jako když cvičíš jillien, to taky takhle nadáváš, že jí nenávidíš." a tlemí se mi při tom, jako nikdy. :-D Přiznám se dobrovolně, že cvik ve 33:30 min jsem opravdu odmítla cvičit, protože na to jsem neměla, ale to stejné s nohou opřenou o koleno už jsem dala. :-) Po docvičení videa jsem dala ještě 3x 10 dřepů s činkou 7, 5 kg, švihadlo, panáka a zavěrečné protažení.

Tohle cvičení bylo zase něco jiného, díky tomu to bylo náročnější, ale stálo to za to. :-) Dřina, sranda, a věřím, že si zítra zase ani nesednu na hajzlík. :-D


A ještě navíc jsem při cvičení měla ušatého asistenta. :-D

Trénink ruce:

Strečink
10x klik
4x 10 francouzské tlaky - 7, 5 kg
3x 10 zadní kliky
3x 20 kickbacky ve stoje - 2 kg
2x15 rozpažky ve stoje 2 kg
Jednoručky s výkrutem do vypnutí (65x) - 2 kg
2x jednadvacítky - 7, 5 kg
3x 10 tlaky s velkou činkou před hlavou 7, 5 kg
3x 10 tlaky s velkou činkou za hlavou - 7, 5 kg
2x 20 přítahy činky v předklonu - 7, 5 kg
3x 15 tricepsové extanze  - 4, 2 kg
Kardio + protažení

Tak hubnutí zdar a doufám, že přijmete mou výzvu. :-)

Veronika

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky