Recepty 3. - Pečené brambory s kuřecím prsem, salát s tuňákem, co dům dal a zapečené těstoviny s brokolicí a kuřecím.

Ahoj všichni,

jsem tu zase s pár recepty. :-) Cvičení teď není na pořadu dne, protože včera jsem si dala pauzu a dnes jsem cvičila jen Jill, pak schody a švihadlo, takže není, co psát, ale nechci vás tu zanedbávat. :-)
Jak víte, jím tak nějak normálně. Střídměji a snažím se nejíst moc tučné, smažené a sladké. Ale příloh se vzdát nechci. :-D Takže dnes vám přináším tři obědy. :-)

1 - Pečené brambory s kuřecím prsem.

Přátelé, ani už nevím, kde jsem tohle jídlo objevila, ale miluji to. Je to snadné, rychlé, vlastně i levné a výborné. :-)

Potřebujeme:

Brambory ve slupce nakrájené na měsíčky
Kuřecí prso
Jarní cibulka
Máslo
Koření na americké brambory
Sůl, pepř a já miluji kari, takže i to.

Můžeme péct v alobalu na porce, nebo dohromady v zapékací míse. Používám mísu, takže dám brambory, posypu kořením na am. br., hodím na to jarní cibulku, pokladu okořeněná kuřecí prsa a pár plátků másla. Zavřu, hodím do trouby, peču odhadem tak 20, možná třicet minut a je hotovo. :-)



Tuňákový salát, co dům dal...

Znáte to, ne? :-) Tady ani není moc, co psát, prostě jsem měla hlad, ale doma nic nebylo a lenost byla na maximu. :-D

Potřebujeme: 

Těstoviny
2x Tuňák Franz Josef ve slun. oleji
4 ředkvičky
Půl papriky 
Kus okurky hadovky
Vejce

Těstoviny uvařit, zeleninu nakrájet, z tuňáka odlít část oleje, pak vše jen smíchat a položit nahoru vařené vejce. Rychlé, jednoduché, výborné. :-)


Zapečené těstoviny s brokolicí a kuřecím.

Lidi, jsem opravdu dost vybíravá, takže dostat do mě brokolici je nadlidský úkol. Vlastně jsem ji jedla asi podruhé, nebo potřetí v životě. A předtím byla přidaná v karbanátkách. :-D Každopádně byla v albertu za vážně dobrou cenu, tak jsem si řekla, že ji koupím a zkusím s ní něco vymyslet. Cesta domů dlouhá a mě to pořád šrotovalo v hlavě. Pak jsem si řekla, že ji tedy zapeču, ale maso jsem neměla. Ok, tak ještě k řezníkovi pro maso a smetanu.

Potřebujeme:

Těstoviny
Brokolice (víc, jak půka)
Kuřecí maso (já jím jen prsa)
2 vejce
1/2 smetany 32 %

Uvařit těstoviny, smíchat v zapékací míse s osoleným a opepřeným masem a nakrájenou brokolicí (za mě na drobno, ptž jinak bych to nesnědla), zalít rozmíchaným vejcem se smetanou, pak šup s tím do trouby a za cca půl hodiny je jídlo na stole. :-)

 

Takže, jak vidíte, vařím opravdu relativně klasická jídla a snažím se co nejrychleji. :-) Pokud některé z těch jídel zkusíte, tak mi pak dejte vědět, jak vám chutnala. :-)

Hezký večer přeji a dobrou chuť. :-)

Veronika




Komentáře

  1. Všechno to vypadá snadně a přitom tomusí být taková dobrota... proč já jen nemám tu troubu. :(

    Alespoň ty těstoviny si můžu tak nějak připravit. Mou láskou jsou špagety s omáčkou z česneku, rajčat a tuňáka. Taky nic složitého, a je to delikatesa. Na vrch strouhám trošičku parmezánu, abych si měl co vyčítat. :D

    S tím salátem jsi mi každopádně způsobila chutě, takže už asi vím, co o víkendu k obědu. :)

    Dík! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak, chválím za výběr značky, Franz Josef má snad ty nejkvalitnější plody moře, jaké se dají v konzervě sehnat!

      Vymazat
    2. Hele, ty těstoviny s brokolicí, když nemáš trouby, tak bych je udělala tak, že bych tam nedala vejce, jen bych je uvařila a ve wok panvi bych smíchala kuřecí maso, zpařenou brokolici na kousky, smetanu a trochu sýra. Pak bych přimíchala těstoviny a hotovo. :-) Jinak FJ je vážně super. a chutná mi i ten tuňák s chilli. I když pálí, jako hovado. :-D

      Vymazat
    3. Odzkoušeno, funguje to. :D Tím myslím ten recept i toho tuňáka. Je to vražda, ale někdy prostě stojí za to umřít. :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky