Popovídání 1. - Aktuální míry, úspěchy a tak. :-)

Ahoj, přátelé, kamarádi, čtenáři...

Poslední dobou si říkám, že je čas si jen tak pokecat o tom, jaké ovoce všechna tahle dřina nese. Jestli tedy vůbec nějaké. :-) Už jednou (dvakrát?) jsem tu někde psala o mírách apod., ale tehdá, jsem ještě netušila, že se tu tak rozepíši a tak jsem to zařadila do nějaké historky. Teď si myslím, že je čas na novou sekci, aby tu v tom byl trochu pořádek. Takže vítejte v "popovídání".

Jak mnozí z vás vědí, tak na sobě makám od ledna 2018. Nejdříve jsem jen vynechala sladkosti a bílé pečivo, pak jsem přidala krátká ranní cvičení (cca 20 minut) třeba 5x týdně a když jsem viděla, že i takhle "malé věci" pomáhají, tak jsem začala víc a víc makat.

Některé z mých tréninků můžete číst zde, ale všechny nepíši, protože to bych se neskutečně opakovala. Např. dnes ráno jsem zase cvičila břicho a trénink jsem vám nepsala. :-) K čemu se chci dostat je to, že všechno to úsilí přináší spoustu pozitiv. Počínaje tím, že si přátelé, kamarádi i známí všímají, že jsem zhubla a chválí mě, i když hned druhá věta zní: "Kde máš prsa?" :-D Pak sem patří i to, že mě tak často nebolí záda, nejsem tak unavená, doběhnu autobus a neumřu. :-D Znáte to? Rostoucí svaly, mizející tuky, zlepšující se fyzička a pružnost jsou už jen třešnička na dortu. Ještě nedávno jsem v předklonu položila dlaně na zem až po cvičení a protažení (na začátku jsem na zem nesáhla ani špičky prstů), teď už to zvládnu zničehonic kdykoliv během dne a je to super. :-)


Fotka je z tréninku asi minulý týden. :-)

K těm výsledkům měření bych chtěla říct, že dnes jsem se měřila po více, než měsíci. V březnu jsem měla trochu tu krizi... Antibiotika a Velikonoce mi poněkud rozhodily "rytmus" a bylo těžké naskočit zpět na koně, ale podařilo se a dnešní výsledky stojí za to. Na stehnech mám sice + 1 cm, ale věřím, že to je kvůli rostoucím svalům, kterých si tam už všímám a cítím je. Očividně jsou stehna mojí problémovou partií. I tak jsem s výsledky nadmíru spokojená, mám z nich radost a jsem na sebe pyšná. To, že přes pupík už mám dvojciferné číslo, mě potěšilo tak, že jsem radostí vykřikla. :-D


Ještě bych vám  chtěla poděkovat za to, že tento blog vůbec čtete, nebo si mě všímáte na sociálních sítích. Jsem moc šťastná, že jsem ve středu dostala první zprávu od vyloženě cizí slečny, která mě jen sleduje na instagramu, nebo za to, že ve čtvrtek sdílela slečna/žena můj článek na fb. :-) Každá taková věc mě nesmírně těší a motivuje. :-) 

 

A závěrem bych chtěla poděkovat Johnymu, který je mým pravidelným čtenářem za to, že je tu tak aktivní, za to, že se nechal tímto blogem inspirovat a začal na sobě trochu makat a taky bych mu chtěla takhle veřejně popřát moc sil. 

Hezký večer všem,

Veronika. :-)

P. S. - Pokud chcete, tak můj profil na instagramu ( veronikamal_ )je věřejný, tak mě tam můžete sledovat a tady mi klidně zanechejte nějaké reakce, nebo komentáře. :-) 





Komentáře

  1. Tak to je bomba Verčo:-) Klobouk dolů!!! Mám s Tebe radost. A jak vidíš, tak cm ubývají! Držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, moc děkuji. :-) Taky mám velkou radost a navíc mě to víc motivuje. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky