Historka XX. - Cvičení s bráchou

Ahoj bojovníci,

tak se přiznejte, kdo z vás včera nepostřehl, že jsem měla chybu hned v názvu!? :-D Stojím si tak dnes na kase, přijde kolega z bývalé práce a první, co řekne je "Jak se píše 19 římskýma číslicema?" a mně to hned docvaklo. :-D Taková ostuda. :-D A to jsem si zrovna včera řekla, že teď bude poslední historka "XX" a pak bude římským číslicím konec. Po včerejšku o důvod víc. :-D :-D :-D Jsem za debila. :-D

Teď už k dnešnímu tréninku. Přesně vám ho, bohužel, nepopíši, protože bratr předváděl cviky, u kterých jsem nevěděla název a navíc mi nakládal tak, že jsem byla ráda, že žiju. :-D Klasicky jsem začala kardiem, pak byly jednoručky (2 kg) s výkrutem, následně bez výkrutu a po jednadvacítkách s velkou činkou - 7, 5 kg jsem to přestala psát. :-D Běžně to cvičím s dvoukilovkama, takže si asi dokážete představit, co to bylo za nálož. Ten blbec se tlemil, jak to nedám a ještě mě potěšil větou: "To ještě nevíš, že pojedeme tři druhy kliků." Bezvadný, tvl! :-D Když jsem pak dělala i francouzské tlaky s velkou činkou, tak už jsem myslela, že si půjdu hodit lano.

Ty kliky byly taky dobrá nálož. Učil mě klasické kliky, široké kliky a nějaké kliky na tricáky. Jako klasické ještě šly, ale ty široké a na tricepsy... To teda bylo maso. Jak je vidno, opravdu je budu muset víc trénovat. Ale tak jsem se zase něco naučila a teď už na tom budu jen makat a makat. :-)
A ono to půjde, věřte mi. Cítím čím dál, tím lepší fyzičku a sílu. Na závěr bylo samozřejmě kardio a protažení, jako vždycky. To nikdy nevynechám.

Tak hubnutí zdar, přátelé a příště už počítejte s arabským číslováním. :-D

Veronika

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky