Historka XIX. - Večerní leg day jen tak do klidu.

Ahoj bojovníci,

taky občas máte tak celkově "šmatlavý den"? Já to mívám, když se málo vyspím a dnes to tedy bylo echt už od rána v práci. Všechno mi padalo, objednávky jsem vydávala blbě, na kase jsem byla úplně pitomá... :-D Kdyby nechyběli lidi, tak by mě snad dnes i poslali domů. :-D Po práci jsem šla do obchodu hladová, takže jsem měla chuť úplně na všechno a napadlo mě, že si navařím, upeču a že tu pak pro vás budu mít zase další recept.

Ale to bych nesměla mít ten šmatlavý den. :-D Polévka byla v klidu, oběd na zítra taky, ještě jsem si v průběhu hezky poklízela, abych pak neměla kopu nádobí a mohla jsem si zacvičit. Jenže pak mě napadl mixér. :-D Asi si teď klepete na čelo, ale nedělám si srandu. Chtěla jsem upéct bábovku a pak sem dát recept. Dala jsem věci do mísy, metly do mixéru, zapojím ho do zásuvky a on se spustil a ještě mezi metly zachytil tu mísu, takže doma spoušť. Vůbec mě v tu chvíli nes*alo, že si celou dobu udržuji pořádek.


Někdy se to prostě "povede". :-D

No, tak jsem uklidila ten svinčík a dala jsem o něco kratší trénink, než jsem chtěla. :-D Cvičila jsem zase nohy. Poprvé jsem cvičila výpady s přehupem dopředu a dozadu. Víte, co myslím?  Musím říct, že to tedy byla nálož a dítě se mi smálo, když jsem téměř padla na hubu. :-D Jinak celkem klasika, akorát jsem do kardia přidala vysoká kolena. Jo a když jsem šla na schody, tak jsem nejdřív ještě dávala ty dřepy s výskokem na schod a nějaké další cviky, co jsou na různých videích. Ale ani jsem to nepočítala, protože to bylo vážně tak na zkoušku. Je to tedy mazec. Schody jsem do šestého patra zvládla poklusem, pak pauza, ještě další tři patra poklusem a pak už jsem jen šla. Nahoře jsem málem umřela, ale byla jsem rozhodnutá to zase zvládnout jen s jednou pauzou. Chválím se, že se to povedlo. :-)


Šťastná po tréninku. :-)

Trénink:

Kardio
2x 20 na každou nohu zanožování ve stoje
2x 15 na každou nohu unožování ve stoje
2x 10 na každou nohu výpady s přehupem
2x 20 na každou nohu zanožování ve stoje
3x 10 dřepy - 7, 5 kg
3x 20 zvedání pánve - 4 kg
5x 10 dřepy - 7, 5 kg
Cvičení na schodech
Kardio - panák, low panák, vysoká kolena, schody, švihadlo
Protažení 

Tak hubnutí zdar a věřte tomu, nebo ne, ale bábovka se nakonec povedla. :-)

P. S. - Zítra přijede bratr mě učit ty kliky. Držte mi palce, ať to přežiji. :-D

Komentáře

  1. I já mám den "blbec", teď docela často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to stává, ale v práci je to na prd a když kvůli tomu člověku bouchne kuchyň, tak to stojí za to. :-D :-D :-D

      Vymazat
  2. Do sesteho patra poklusem......hmmmm......tam ja z kocarkarny vylezu pomalou chuzi a jsem rada. Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D :-D Taky mi to dalo dost práci. :-D Snad bude brzy další pokrok. :-)

      Vymazat
  3. Nechci se opakovat, ale ten neporušený žloutek na lednici mě prostě rozseká, kdykoliv tu fotku vidím. :D

    Každopádně, ono někdy není v rámci tréniku na škodu udělat si doma nějaký ten svinec, při úklidu si člověk ani neuvědomí, kolik energie vynaloží a koli ktoho spálí. Mám dva spolubydlící z Ostravska, takže vím, o čem je řeč. Bez mé ženské ruky by to tu lehlo asi popelem. :D

    No, a do toho pár pater po schodech a hned máš na celý den vystaráno. Nebo alespoň já ano, zejména, k tomu ještě připojím nějaký ten kratší tanec... uf, dneska jsem po 24h zase pobíhal po patrech a asi to nebyl dobrý nápad.

    Ale pořád lepší, než abych ztartil motivaci. :) Díky. :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta fotka taky rozbije pokaždé, když ji vidím. :-D :-D A v rámci úklidu, jsem zapomněla otevřít ten šuplík na prášek a aviváž u pračky, takže když jsem druhý den chtěla prát a nešlo to otevřít, byla jsem dost v šoku. :-D Myslela jsem, že se mi rozbila pračka a došlo mi to až po otevření. :-D :-D :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky