Historka XVIII. - Břicho a neuvěřitelné zjištění. :-D

Ahoj bojovníci,

léto se nezadržitelně blíží, tak jsem se rozhodla, že po tom včerejším balíčku bake rollsů, dvou sklenkách Sangríi a dortu na oslavě narozenin - ano, vymklo se mi to z rukou - dnes potrápím břicho.
I když potrápím bych zrovna neříkala. Prostě takový menší trénink. Takhle po práci se mi do velkých masakrů moc nechce, takže se snažím buď před, nebo něco menšího.

Začala jsem klasicky kratším kardiem na rozehřátí a sotva jsem začala, už se mi nechtělo. Ta bolest tricáků i bicáků mě dost štvala. :-D Samozřejmě jsem si řekla, že když už jsem začala, tak to nevzdám.Po třetí sérii svíčky už jsem nadávala, jako špaček. To byla neuvěřitelná bolest. :-D Při sklapovačkách jsem nějak hodila očko do stolu a uvědomila jsem si, že jsem se zase zapomněla namazat masážním krémem proti celulitidě. :-D Moc na tyhle věci nevěřím, ale ta svině je na ústupu a to dost, takže jsem si řekla, že to doženu. Po sérii jsem si sedla a začala jsem si mazat stehna.

Mažu, mažu a najednou čumím a vidím sval. Ty ku*vy jedny sice nehubnou, ale svaly se tam tvoří. Nekecám vám, málem jsem se radostí podělala. :-D Hodně mi to zpříjemnilo den, cvičení a brutálně mě to namotivovalo. Hned se mi cvičilo lépe. :-) Odcvičila jsem další sérii a v tom šoku jsem se musela zvednout a jít se kouknout do zrcadla. Ty vo*e, fakt tam je. Roste jak kvadriceps, tak hamstringy. To mě dostalo! Toho, že se mi zmenšila zadel a kulatí se, toho jsem si všimla a těší mě to, ale myslela jsem, že stehna jsou furt stejná, že se nic neděje, že je ta dřina zbytečná. Není! Neříkám, že je to vidět na první pohled, to určitě ne a musím ty nohy zatnout, ale pokrok! Huráááá! Další série a šla jsem se podívat znovu. Prostě mi to nedalo. :-D Jsem z toho vážně vyplesklá. :-D

Když jsem cvičila "kolena k loktům", tak jsem cítila taky další pokrok. Poprvé jsem měla problém i nohu vůbec zvednout a byla to hrozná bolest. Dnes už se téměř dotknu. Musím říct, že každý tento malý úspěch mi dělá ohromnou radost. :-)


Dnešní jediní pomocníci. :-)

Trénink:

Kardio
6x 15 svíčka
5x 30 sklapovačky 
5x 20 vteřin hmitání nohama
2x 20 sklapovačky s přítahem kolen (nohy pořád zvednuté)
4x 20 vteřin rotace v sedě - 2 kg
3x20 na každou stranu šikmé sklapovačky bez přítahu
3x 10 kolena k loktům
2x 15 svíčka
Kardio
Protažení

Tak hubnutí zdar, přátelé a doufám, že mi sem časem i někdo z vás napíše nějaký svůj úspěch. :-)

Veronika

Komentáře

  1. Vždycky musíš brát v potaz, že prostě nebudeš jen hubnout, což je správně. Tvoří se svalová hmota, která nahradí poměrně velikou část tuků. Takže, ono se to sice nezdá, ale forma jde pořád nahoru. :D

    Hm. A teď mám chuť na Bake rolls, fakt dík.

    Vůbec nechápu, že někdo dělá svíčky, já při nich do slova umírám... a hlavou dolů se dost blbě nadává. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlč, teď na ně mám chuť taky. :-D :-D :-D Jdu cvičit. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky