Historka XVII. - Vy nás ale zásobujete, pane Karfík, aneb sobotní trénink...

Ahoj bojovníci,

tak jsem tu s dalším tréninkem. Včerejší leg day nestačil. :-D Nekecám vám, když opravdu dáte po tréninku delší kardio a poctivě tělo protáhnete, tak to další den nebolí až tolik. Já jsem vážně ráda, protože jsem se bála, že si dnes ani nesednu na hajzlík. Nebylo by to poprvé. :-D

Každopádně jsem tedy ráno (spíš dopoledne :-D ) vstala, dala jsem si jen banán, ještě jsem se třeba 20 minut válela, je přeci sobota, a pak jsem se pomalu připravila na cvičení. Dám vám fotku a zkuste hádat, co bylo na řadě dnes.


Kdo hádal, že dnes to byl vršek, tak má pravdu. Samozřejmě jsem zase zkoušela přidávat opakování, série, nebo zátěž. Někde nevědomky a hlavně nechtěně. :-D Třeba hned na startu u francouzských tlaků. :-D Jako opravdu jsem si nechtěla naložit víc zátěže, ale nedošlo mi, že ta menší závaží mám na velké ose, takže jsem to tam hodila a když jsem dělala třetí sérii, tak jsem se klepala, jak třídenní ratlík. Doslova jsem myslela, že se poser*u. Naopak u kickbacků jsem usoudila, že už by to chtělo větší zátěž, ale vynahradila jsem si to tím, že jsem si pak dala ještě další tři série se stejnou činkou, jako francouzské tlaky a kladivové zdvihy. To už byly jiné bolesti. Čtvrtou sérii bych s touhle zátěží už nedala. Rozpažky... Lidi, já jsem normálně vypozorovala, že když dělám rozpažky ve stoje, tak mi při každém zdvihu totálně cukne levá strana horního rtu. Jako nevím, co to má znamenat, ale je to hodně komické a nejde tomu zabránit. :-D To byste museli vidět. :-D Tlaky s velkou činkou nad hlavou jsem dnes dělala poprvé a musím říct, že jsem mohla začít jen s osou (5, 5 kg) a ne tam nechat závaží ze včera. Ale tak, když je člověk línej...

Co jsem vám ještě chtěla říct, tak to je cvičení těch mých slavných kliků. Samozřejmě, když už jsem cvičila vršek, tak jsem si řekla, že je zkusím. Jako vždy jsem je nedala až k zemi. Nejdřív jsem zvládla dva, tři, pak jeden. :-D Tohle je pro mě fakt masakr, ale nejhorší je, že když jsem v tom "planku" a jdu dolů do kliku, tak kouknu na ruce a vidím, jak mi normálně modrají od zápěstí k prstům. To mi někdo vysvětlete. "Asi mám špatnou techniku" řekla jsem si a šla jsem volat bráchovi, kdy pojede do Prahy, že potřebuji, aby mi ukázal, jak se dělají kliky. Ten blb se směje, jako kjáva a snad si myslí, že si z dělám legraci a já mu říkám, že to myslím vážně. Tak mi to jako popsal s tím, že nějak v týdnu přijede a že nemám sílu. "Co mám teda cvičit, abych tu sílu měla a zvládla jsem to?" "No ty kliky." "To si ze mě děláš p*del!?" :-D Jsem myslela, že mi poradí cvik, který mi pomůže nabrat svaly a sílu na správných místech a pak to půjde líp a ono nic. :-D Cvičila jsem ty moje polovičaté pánské kliky asi dalších 15 minut, už jsem jich zvládla i pět, ale dlaně a zápěstí mě bolí ještě teď.


Au, au...

A abyste si nemysleli, že si všechny ty tréninky pamatuji, tak tady máte ukázku toho, jak to je. Mám celkem špatnou pamět, takže jsem ukradla synátorovi jeden školní sešit a po každém odcvičeném cviku si zapíši kolik bylo sérií, opakování a jaká zátěž. Většinou mívám opravdu pěkné písmo, ale po cviku mám problém udržet i tužku, takže to stojí za nic. :-D Teď jsem to ještě dopilovala tím, že mám vedle i papír a ve zkratkách si tam píši ten tok myšlenek, abych nezapomněla, co jsem vám chtěla napsat. 



Trénink:

10 min. kardio
5x 20 francouzské tlaky - 4, 2 kg
5x 10 zadní klik
5x 15 kickbacky ve stoje - 2 kg
5x 15 tricepsové extanze - 3 kg
5x jednadvacítky - 2 kg
5x 10 kladivový zdvih - 4, 2 kg
5x 10 rozpažky ve stoje - 2 kg
3x 10 - kickbacky ve stoje - 4, 2 kg
5x 10 - přítahy velké činky v předklonu - 7, 5 kg
3x 10 tlaky s velkou činkou před hlavou - 7, 5 kg
3x 10 tlaky s velkou činkou za hlavou - 7, 5 kg
2x 10 tlaky s velkou činkou před hlavou - 7, 5 kg
Kliky
Kardio a protažení

Tak hubnutí zdar a nějak v týdnu se vám sem pokusím dát recept na nějaké další jídlo. :-)

Veronika

Komentáře

  1. Když si jednou za čas dám opravdu pořádně do těla, tedy že totálně přecením své síly, cuká mi pravé oko... :D Když mě pak někdo viděl, všichni si mysleli, že už mi z toho definitivně šiblo. :D

    Ty kliky děláš na té plovoučce? Je fakt, že podobý podklad byl i ve školní tělocvičně, ale pamatuju si, že jsme měli ruce úplně zničené. A navíc nám smrděly bůh ví čím... směsí potu, laku na parkety... fuj. :D

    Buď je to špatným položením zápěstí, nebo nezvykem na tvrdou zem. :D Ale to nemachruju, neudělal bych ani deset kliků v kuse, jen mi tohle kdysi kamarádka radila... :D

    Sešit chválím, jsi velmi organizovaná, jdeš i tvrdě za svým. Obdivuju tvou odhodlanost. :)

    Fakt si toho bereš dost, a to dost rychle, divím se, že to dáváš s úsměvem... krom nějaké té tlumené nadávky. A do Pieruna.
    :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem se konečně vážně rozhodla a upřímně mě to těší! :-) Jinak to není plovoučka ale obyčejné lino. :-) Díky.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky