Historka XVI. - Leg day, level masakr na druhou. :-D

Ahoj, všichni bojovníci,

předem "sorry" za název této historky, ale dnes jsem se fakt zničila. Všichni víte, jak mě vytáčí to, že se stehna prostě ne a ne hnout. No, tak jsem se rozhodla, že se jim pomstím! Ač jsem původně plánovala krátký trénink a pak běh, řekla jsem si, že když už mají být velká, tak to prostě budou krychle a naložila jsem si. Celkem dobrý šutry už mám spíš na lýtkách. :-) Kéž by to tak rychle šlo všude. Nicméně jsem se tedy oblékla, dala jsem si spalovač, udělala fotku, abych vám sem měla co vložit a šla jsem na to.


Tady ještě úsměv na tváři. Ale nebojte, přešel. :-D


Používám Grenade, ale jen při takhle velkých workoutech, nebo před delším během. 

Zapla jsem si www.gymradio.com, které tedy musím doporučit, hrají moc dobře. Říkala jsem si "dám to stylově" a na kardio jsem si pustila cardio sekci. Když jako druhá písnička začala hrát nějaká kejda od Pitbulla, tak jsem si uvědomila, že to jako fakt nedám a i přes cvičení kardia jsem si pustila hardcore, kde zrovna hrála Metallica - I Disappear a když chvilku na to začali hrát Gáni Sweet Child O´ Mine, tak jsem měla velkou radost, že jsem to nepropásla. :-) Dnes je musím opravdu pochválit, protože pouštěli jednu lepší kapelu, než druhou. Linkin Park, System of a Down, Nickelback, Papa Roach, AC/DC, Guns N´ Roses, Led Zeppelin, Kiss... Vážně hit za hitem.

Začala jsem opravdu zlehka. Nebo jsem si to aspoň myslela, ale už při druhé sérii unožování málem padlo "do pi..." (asi víte), ale uvědomila jsem si, že si synátor hraje na posteli, tak to bylo "Do pytle, to bolí!" :-D Při výpadech už mi pěkně topila stehna a dřepy, to byl konec. Rozhodla jsem se, že si už přidám na osu to menší závaží. Po šesté sérii jsem se potřebovala namotivovat, tak jsem se vsadila se synem, že když nedám deset sérií, tak mu koupím další balíček fotbalistů. :-D Osmá série... Lidi, už se mi fakt celkem klepaly hnáty a měla jsem obavy, že to nedám, ale nakonec bylo vítězství moje a navíc jsem se přemohla a dala jsem i další série navíc. JO! Pak mi bleskla hlavou myšlenka, ani nevím proč. Já, která nedám pořádně klik, jsem dostala super nápad, že po těch dřepech trhnu ještě angličáky. Přísahám, že po šestém jsem hekala, jak tenistky při úderu. :-D Ale co, stálo to za to. Navíc jsem zjistila, že už dám těch 13 pater jen s jednou pauzou. Včera jsem šla jen z venku a dala jsem pauzu v pátém patře, dneska dokonce až v šestém. Přijde chvíle, kdy to dám celé a slibuji, že do léta prostě budu mít hezky kulatou zadel. :-D


Vítej, má "nová" pomocnice. :-D Místo 5, 5 kg je teď 7, 5 kg.

Trénink: 

Rozcvička - panáky, švihadlo a dřepy do výskoku, abych nohy připravila
4x 25 na každou nohu zanožování ve stoje
3x 15 na každou nohu unožování ve stoje
2x 10 na každou nohu výpady vpřed s činkami - 1, 5 kg
15x 10 dřepy s tyčí - 7, 5 kg
15x angličák
5x 20 zvedání pánve - 4 kg
3x 15 na každou nohu zanožování v kleče
3x 15 na každou nohu stoupání na špičky
Kardio - panák, švihadlo, 13 pater schody, panák, švihadlo
Protažení

Tak hubnutí zdar a přejte mi, ať se mohu v následujících dnech hýbat. :-D

Díky, Veronika.

Komentáře

  1. No, Verco vsechna cest - to je opravdu hard core trenink. V lete z Tebe bude modelka, kam se hrabe Emily Skye :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :-) Ale myslím, že tak rychlé to nebude. :-D Teď jdu na další trénink, tak bude zase historka. Jsem ráda, že o víkendech je více času. Koukala jsem na ni a je vážně fajn. :-) Musím to ještě více projet. :-)

      Vymazat
  2. Zae báječnej příspěvek, jen jsem vůbec neměl ponětí o těch pilulích, docela mě to zaujalo.
    Jestli tomu rozumím správně, tak to urychluje spalování kalorií? To není k zahození. :D

    Jelikož tu v okolí nemám žádné nezletilce, nadávám si, jak je libo. Nejelpší je se při tanci kopnout o práh nebo opěradlo židle. :D To je pak to "do písku" na každém skoku.

    Dáváš si to fakt ohromně a moc ti fandím, ta změna jde vidět každým dnem víc. Já bych při takový rozcvičce asi umřel. :D Tleskám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodatek, výbornej sountrack k pomalýmu a bolestivýmu umírání! :D

      Vymazat
    2. Ahoj Johny, díky. Hele, nevěřím tomu, že to pomáhá pálit, ale potíš se pak, jak p*ase a rozhodně to dobije energii. Nakopne to a i když nemůžeš, tak můžeš. :-D Hudba byla super, to máš pravdu.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky