Historka XV. - Břicho, zadek a běh

Ahoj bojovníci,

dneska jsem vstávala s tím, že si dám zase nějaký ten větší trénink a pak se půjdu proběhnout. Řádně jsem si na to přispala, protože sobota, tak nemusím vstávat do práce a navíc je dítě u svého papá, takže vlastně nemusím vůbec nic. :-D To je jak výhra v loterii. :-D No, nebudu se tu rozepisovat o tom, jak je boží, když po sto letech ráno neslyšíte "eee, mně se nechce čistit zuby" atd. :-)

Vstala jsem asi v půl deváté, ještě chvilku jsem se rozvalovala a pak, plná sil, šla makat.
Trocha kardia na zahřátí nemohla chybět.
5x 15 svíčka
5x20 sklapovačky
2x30 šikmé sklapovačky s přítahem kolen (nohy nahoře a střídala jsem pravou a levou stranu)
3x20 vteřin hmitání nohou
2x20 vteřin rotace v sedě - 2 kg
4x 20 zvedání pánve - 4, 2 kg
5x15 na každou nohu zanožování v kleče
15x přítahy na overballu

Chtěla jsem těch přítahů na overballu dát víc, ale ten míč se nějak záhadně trochu vyfouknul, tak to moc nešlo a mně se prostě nechtělo hledat pumpičku a nafukovat ho.
Trénink byl kratší, ale to bylo z toho důvodu, že jsem byla domluvená se známou, že si na běhání vezmu ven její čubinu.

Takže šup do suchého oblečení, sluchátka do uší a jdu. Dole otevřu dveře, za chůze zapínám endomondo a málem jsem skončila na placku. Zvednu oči a těsně mě mine auto. Řeknu vám lidi, že jsem usoudila, že bude lepší, když si budu sluchátka brát až v lese. Bylo to vážně o fous a můžu poděkovat pozornému řidiči. Věřím, že v tom autě nadával, jako kráva.

Doběhnu k domu, kde bydlí ta čubina, čekám u výtahu, koukla jsem na endomondo a zjistila, že se zase vypnulo. V tu chvíli jsem byla fest nas*aná, protože jsem se kvůli tomu nechala skoro přejet a ta debilní appka si prostě nefunguje. :-D Ale to je jedno, kašlu na to, stáhnu jinou.

Výtah furt nikde, píši si s kamarádem a když už konečně přijede, tak mu píšu: "A víš co? Jdu pěšky." :-D Že mě to nenapadlo hned? Vyšla jsem tedy do sedmičky - samozřejmě s pauzou - vyzvedla jsem Nelinku a běžely jsme dolů. Směr les, ale po nějaké chvíli jsem zjistila, že co jsem ji neviděla, tak se jí dost zhoršila kondička. Je to už přecijen babička. Takže místo kratšího běhu byla delší svižnější procházka s občasným čekáním na čubinu a občasným během, když se holce chtělo, ale to nevadí. :-) Aspoň už vím, že si s ní mám příště plánvat spíš procházku a běhat mám chodit sama. :-)



Doma jsem se pak akorát protáhla, ustlala jsem postele, převlékla synátorovi povlečení, umyla nádobí, zametla, vytřela, vykydala králíky, teď už zase letím ven s čubinou a vrátím ji domů.
Takhle nějak to vypadá, když si matka užívá volno. :-D Ale nebojte se, za chvíli se chystám na drink na Náplavku, abych z toho aspoň něco měla. :-)

Tak hubnutí zdar a taky užívejte to konečně krásné počasí. :-)

P. S. - Zítra plánuji inliny! <3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky