Historka XIV. - První letošní výběh

Ahoj bojovníci,

tak jak vám to jde? Mně dneska sousedka unesla dítě na hřiště, takže jsem měla volno a venku bylo nádherně. Dala jsem odpoledne Jill 30 day shred. Zase! :-D Přesně, jak asi tušíte, nic jiného od ní nedám a i s tímhle mám stále dost problém. :-D Pořád nenávidím ty její kliky hned na začátku. Nechápu, jak je možné, že ani po takové době nedám ani jeden. Vždyť cvičím ruce, jedu s činkama, dávám planky, snažím se aspoň nějaký pánský klik dát, pak dělám dámské a furt nic. To mi někdo vysvětlete. :-D

No nic, odcvičila jsem Jill, neprotahovala jsem se a šla jsem běhat. V rychlosti jsem si stáhla endomondo app, abych si tam zadala běh a "šla" jsem na to. Mám naproti paneláku les, takže super. Vyběhla jsem, začalo mě krásně hřát sluníčko, nabíjelo mě to energií a vykouzlilo mi to úsměv na tváři... Asi na prvních deset metrů. :-D U přechodu už jsem potila krev, lapala jsem po dechu a myslela, že chcípnu. :-D :-D :-D Samozřejmě jsem musela střídat běh s chůzí a byla jsem šťastná, že jsem si s sebou vzala pití. Při běhu jsem si dala asi pět cílů. Splnila jsem dva. :-D Vypadalo to asi takhle: "Vyběhnu rychle tenhle kopec." Rozběhla jsem se a po pěti vteřinách byl běhu konec. "Doběhnu k lavičce." Skončila jsem v půlce úseku. :-D Ale druhý kopec a těch asi 15 schodů po cestě jsem rychle vyběhla.

Došla jsem k domu - ano, poslední asi kilometr už jsem jen šla, protože jsem byla k. o. - a řekla jsem si, že dám ještě schodiště. Šla jsem vyzvednout syna, takže "jen" do dvanáctky, ale je to úplně stejný záhul. Bez pauzy jsem to samozřejmě nedala. Měla jsem tři. Vyzvedla jsem dítě, vyjela to poslední jedno patro výtahem :-D a doma už jsem dala jen protažení.


Konečně jsem vyvětrala moje krásné boty. <3 :-D Btw. Tuhle bundu 
jsem si koupila loni na jaře, byla mi knop
a na podzim už jsem ji nezapla. Teď je mi volnější, 
než při zakoupení.


Jo, a přoč jsem vám psala o stažení toho endomonda!? Tak jeden vtip nakonec. Chtěla jsem vám sem dát screen, kolik jsem "uběhla" a za jak dlouho. Doplazím se k paneláku, vytáhnu mobil, chci se sama kouknout, otevřu appku a ta svině mi napíše, že můj trénink byl ukončen, že app selhala!!! Wtf? :-D No, jako nasralo mě to. Nebudu lhát. :-D

Tak hubnutí zdar a dejte mi vědět, co děláte a jak si to krásné počasí užíváte vy. :-)

Veronika

Komentáře

  1. Dneska jsem si zaběhl rekreačním stylem pár kiláčků, nutno podotknout, že jsem byl po dvanáctce a neběal jsem tak dva měsíce... K tomu dvě piva na zádech... :D Naprosto chápu těch prvních cca dvě stě metrů. je to zlo, smrt, utrpení, peklo, ale věřím, že zítra už to zaběhnu líp. Zjistil jsem, že mým hlavním problémem je dýchání. Prostě se tak moc směju sám sobě, že nestíhám dýchat a tím pádem rachle přijdu o kondici. Miluju tvoje články, všichni jsou namachrovaní, mají 99% svalstva a to počítají i kosti... no a já si připadám jak blbec, že mám jen regulérní postavu... ale nikdy by mě nemotivovali tak, jako ty. Máte tam pěkné stezky, závist! A boty jsou boží. Ale jsou i tak pohodlné, jako jsou stylové? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to dýchání je u mě taky problém. Kdybych uměla lépe dýchat při běhu, tak bych vydržela déle běžet. Musím si vygooglit nějaký chytrý a pravdivý článek, jak na to. :-D Ty, asi mi nebudeš věřit, ale ty boty jsou jak obláčky. :-D Kdyby neměly barvu nehodící se k ničemu, co mám doma, tak bych je nosila běžně. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky