Historka 23. - Leg day, běh, schody...

Ahoj bojovníci,

dnes jsem se hrozně těšila na to, až vypadnu z práce, ptž jsem věděla, že je přede mnou volno až do středy a navíc budu do neděle bez dítěte, protože je u papá.... Hurááá! O Majálesu v sobotu se už ani nezmiňuji. :-D Chtěla jsem jít cvičit hned po práci, ale to se nakonec trochu zvrtlo. :-) Cvičila jsem až navečer, ale důležité je, že jsem cvičila. Jak všichni říkají, že už to pak je droga, tak začínám mít pocit, že asi mají pravdu. Už to potřebuji a hlavně se vždycky těším na to, až si zacvičím. Není to pro mě ta nepříjemná věc, kterou musím. :-)

Začala jsem samozřejmě rozcvičkou a hned poté byly výpady do stran podle Jill. Tenhle cvik mi při videu nikdy moc nešel a navíc je pro mě dost náročný, ale o to víc ho chci trénovat. Dala jsem rovnou 3 série po 20 a byla jsem spocená, jak vrata od chlívku. :-) U výpadů s přehupem mám pro změnu problém s rovnováhou, takže to je další cvik, který potřebuji víc a víc cvičit. Řekla jsem si, že se taky musím začít soustředit na vnitřní stranu stehen, takže jsem si na aktinu (konkrétně zde: https://aktin.cz/jak-na-vnitrni-stranu-stehen) našla nějaké cviky a vrhla se na ně. Jako první jsem šla na široké dřepy. Musím říct, že to opravdu zabírá na těch správných místech. Bolelo to jako sviňa. Stlačování overballu je taky výborný cvik. Celou dobu jsem nevěděla, jestli je horší ten míč stlačovat, neboho vůbec udržet nahoře. :-D U dřepů jsem si nechala stejnou zátěž, ale přidala jsem pět opakování v sérii. Při třetí sérii jsem si byla jistá, že už dám maximálně jednu a taky, ža ano. Pak jsem musela změnit cvik a nakonec jsem dala ještě dvě série dřepů a šla jsem běhat. :-) Po běhu jsem, jak vidíte dala dýchánek, a čekaly mě schody. Přiznám se, že jsem je vůbec, ale opravdu vůbec nedávala.


Natočila jsem vám krátký vzkaz při běhu, tak tady je odkaz. :-) https://www.youtube.com/watch?v=SSZa37SLHTg&feature=youtu.be


Cvičením jsem zase zhubla půl kila. :-D Tím vám chci jen říct, že váha opravdu není vůbec důležitá. Je to spíš takový orientační údaj. :-)

Trénink:

Rozcvička - panák, low panák, dřepy do výskoku, výpady do přeskoku, vysoká kolena
3x 20 výpady do stran podle Jill - 1, 5 kg
3x 10 na každou nohu výpady s přehupem
3x 20 na každou nohu zanožování v kleče
2x 15 na každou nohu unožování v kleče
4x 20 široké dřepy (2 série s gumou)
5x 15 stlačování overballu
4x 15 dřepy s velkou činkou - 7, 5 kg
3x 15 na každou nohu stoupání na špičky
2x 15 dřepy s velkou osou - 7, 5 kg
Kardio: běh, schody
Protažení

Tak hubnutí zdar a užijte si víkend. :-)

Veronika

Komentáře

  1. Ten pokus o úsměv přes všechno to vyčerpání je k nezaplacení... :D Mě to poslední dobou dělá každý běh přírodou v tomhle počasí. :D Ty dřepy nesnáším, kolikrát jsem musel kontrolovat, jestli mi něco neruplo. :D

    Nějakej cheating na Majálesu? ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako řeknu ti, že při tomhle tréninku jsem byla vážně polomrtvá. Ale zase proběhnout se v tak krásném počasí za to stojí. :-) Na Majálesu 4 piva a toť vše. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky