Historka 22. - Jill, běh a schody.

Ahoj bojovníci,

nikdy bych neřekla, že mě vlastní snaha natolik dožene, že budu nakonec téměř každý den cvičit, provádět nějakou aktivitu a pořád vás tím tady otravovat. Jako vážně... Nelezu vám už na nervy? :-D Ale nebojte se, dnes vám to tu oživím videem. :-)

Takže to vezmu zkrátka. Po probuzení jsem přemýšlela, co tak asi budu dnes dělat. Nakonec jsem se rozhodla, že dnes nedám žádný ze svých tréninků, ale obrátím se na Jill. Nechtěla jsem ale cvičit zase stejné video a věděla jsem, že video o level výš nedám, tak jsem si našla Jill beginner shred 1 (odkaz zde: https://ok.ru/video/17426614930). Některé cviky jsem si dávala ve složitější verzi, protože to bylo moc jednoduché, ale třeba ty výpady s činkama... To je pro začátečníky? Tak určitě. Při tom jejím supermanovi mi tak ruplo v tříslu, že jsem se bála, jestli se ještě vůbec zvednu. :-D A než jsem přišla na to, jak správně provést ten zadní klik z mostu, tak tomu cviku byl konec. :-D :-D :-D Ale tak na poprvé to docela šlo. :-)

Jill jsem docvičila, ale nepokračovala jsem to protahování. Místo toho jsem na sebe hodila jiné oblečení a vyrazila jsem provádět svůj silně rekreační běh do lesa. :-D Zapla jsem aplikaci, která funguje a tak vám sem můžu dát screen, ze kterého pochopíte, proč říkám, že je rekreační. :-)


Ale je to krása, ne? :-)



Jak vidíte, žádný extra výkon to není, ale snaha by byla. :-)

Po běhu jsem samozřejmě dala ještě schody, což jsem se vám tentokrát rozhodla natočit. Odkaz je zde https://www.youtube.com/watch?v=wO27_AQ5iSs&list=PLGSBbhd_qqNLpgHyaDKHR80ooit2szGms a nesmějte se. :-D Po oddychu jsem v poklusu dala ještě 4 patra a pak jsem už jen šla. S jazykem na bundě jsem se doplazila do bytu a byla jsem ráda, že už se jdu jen protáhnout. :-)

Tak hubnutí zdar, přátelé. :-)

Veronika

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky