Historka 21. - 1100 m... Jo! :-D

Ahoj bojovníci,

tak už jsem tu zase s dalším povídáním. Konečně je jaro, cítím to v celém těle. Mám mnohem víc energie, chce se mi na sobě víc makat a mnohem víc mě to baví. Ráno jsem si opět střihla směnu v práci, ale nemohla jsem se dočkat odpoledne, protože můj plán byl jasný...


Věřte mi, nebo ne, ale tohle je opravdu můj nejoblínenější sport. Miluji vodu, miluji plavání a jsem nejvíc šťastná, když jdu do bazénu bez dítěte a můžu si to maximálně užít. Vytáhla jsem tedy bratra, ale ten taky plave rád, takže to je paráda. :-) Plán jsem měla takový, že bude nejdříve fitko, ale nakonec jsme se domluvili, že si chceme užít i sluníčko a šli jsme rovnou plavat do venkovního bazénu. Tam jsme dali 16 padesátimetrových bazénů a uvnitř pak dalších 6 padesátimetrových bazénů. Musím říct, že i po včerejším tréninku a dnešní práci, to bylo v klidu. :-) Jak se mi zlepšuje fyzička, zmenšují obvody a nabírám svaly, tak to není tak náročné a navíc zvládnu uplavat víc a rychleji. Dokonce jsem většinou plavala rychleji, než bratr, který se pořád vymlouval na to, že se vyhýbá ostatním lidem. Ha, ha! :-D A mně asi uhýbali oni, ne? :-D Já plavala hlavně prsa, občas kraula. Bratr prsa, jak slimejš a když jsem se pak při bůhví kolikátém bazénu ohlédla a uviděla, jak plave na znak, tak jsem dostala výtlem, jako kjáva, že jsem se skoro utopila. :-D Upřímně jsem spíš čekala, že už bude polomrtvej, s vypláznutým jazykem, plavat čubičku, ale on si to dal na pohodu. :-D

Po plavání jsme šli domů  většinu cesty pěšky, protože jsme zjistili, že oba máme cca stejně kroků a hlavně stejnou aplikaci od Huawei, tak jsme chtěli ujít aspoň to denní minimum. Celou dobu to šlo, ale kousek od domu už jsem tedy byla kaput, uviděla jsem ten kopeček a kňourala jsem, že chci popojet tu jednu stanici autobusem. :-D To mi samozřejmě neprošlo. Teď už tu oba sedíme a jen zkuhráme, že nás bolí ruce a nohy. :-)


Tak hubnutí zdar a dejte mi třeba vědět, jaký je váš nejoblíbenější sport.

Veronika


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky