Recepty II - Krtkův dort

Ahoj všichni,

trochu to tu zanedbávám, ale vlastně ani není nic, co bych mohla psát. Zase jsem chytla od syna nějaký moribundus, ale tentokrát to bylo na atb. Ještě stále je dobírám, takže teď necvičím a určitě ještě nějakou chvilku nebudu. Každopádně recept na Krtkův dort, který jsem si upekla k narozeninám vám určitě napíši.




Těsto:
4 vejce
čokoládový pudink. prášek (40 g)

1 odměrka proteinu (mám vanilkový)
20 g kakaa
půl balení prášku do pečiva
něco na oslazení (já dala lžičku tř. cukru a javorový sirup)

Všechny ingredience smíchat a dát do formy. Vymazala jsem ji máslem a vysypala špaldovou moukou. Péct ve vyhřáté troubě cca 20 minut. Mám plynovou troubu, takže přesnou teplotu nevím, ale rozhodně to nebylo na plno a kontrolovala jsem to klasicky špejlí.

Krém:
2 tvarohy 250 g - měla jsem jeden polotučný a jeden odtučněný
med dle chuti, aby to pro mě bylo sladké akorát
2 nasekané kostičky 70% čokolády 

Vše smíchat a dát chladit do lednice.

Po upečení je nutné nechat těsto vychladnout. Poté odkrojit vršek, nechat asi 1-2 centimetry okraj a vydlabat místo na banány, ale dávat pozor, abyste neudělali do těsta díru. Zbytek těsta rozdrobíme. Na korpus dáme banány, krém, rozdrobené těsto a dáme do ledničky.



Komentáře

  1. Naprdla jsi mě. Chutě jsou sviňa. Čekám kus v poště, do dvou dní! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dnes podáte, zítra dodáme" opravdu nefunguje, když už je dort v žaludku. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky