Recepty I - Hlavně domácí rohlíky

Ahoj přátelé,

dnes se nebudu věnovat žádnému cvičení, ale napíši vám, co jsem dnes vařila a jaký recept z internetu mám vyzkoušený.

Tak první věc, kterou jsem dnes kuchtila byly květákové placky. Teochu jsem se obávala, jestli je bude dítě jíst, ale moc mu chutnaly a za mě tedy taky dobré. Odkaz na recept je zde: https://fitrecepty.info/recept/969/kvetakove-placky/
Každému jsem k tomu uvařila jeden brambor ve slupce a přidala jsem zeleninu. Dělala jsem je v lívanečníku a musím říct, že pro dva byla půlka malého květáku až až. Těsto ještě zbylo. Jako dobrý tip vám povím, že příště to budu raději strouhat, než mixovat tyčákem.



Další věc byla čokoládová buchta bez mouky a cukru.
Odkaz na recept je zde: http://www.nejrecept.cz/recept/cokoladova-buchta-bez-mouky-a-cukru-r3633
Příště ji určitě trochu něčím přisladím (možná je víc hořká, ptž jsem tam měla částečně i čokoládu 80%). Tvaroh jsem měla odtučněný a nahoru jsem dala bílý jogurt, javorový sirup a ovoce.
Měla jsem z toho kousku jen dvě lžičky, nebojte. :-D Zbytek snědl syn.
Ale zítra ráno si určitě dopřeji a už se moc těším. :-)


A poslední... Dámy a pánové, tyhle špaldové rohlíky jsou mega luxusní a vřele doporučuji. Nejsou nijak pracné, nádherně voní a přísahám, že jsem v životě nejedla lepší pečivo. Použila jsem tedy řepkový olej, protože olivový snesu max. v salátu (ještě si na něj zvykám) a dala jsem třičtvrtě lžičky soli (snesla bych i méně, tak příště). Syn mi po ochutnání řekl, ať už nikdy nekupuji pečivo v obchodě. :-D :-D Tak nevím, no... Asi už budu stát jen u plotny, ale opravdu za to ty rohlíky stojí. :-)
Vyšlo mi z toho šest krásných, zlatých rohlíků a hrozně mě štve, že je nemůžu sníst všechny najednou hned teď. :-D


Takže tady jsou ode mě nějaké první tipy a já vám přeji dobrou chuť. :-)


Komentáře

  1. Boží. Dneska se zrovna chystám na květákové a brokolicové placky, je to dobrota! A ty rohlíky vypadají báječně. Škoda, že nemám troubu. :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky