Historka XI. - Když se do toho opře i dítě.

Ahoj bojovníci,
dnes jsem se rozhodla, že si dám trochu ruce a trochu břicho. Když synátor (8 let) zjistil, že budou činky a planky, tak chtěl cvičit se mnou. Malinko ho přešel úsměv, když to nebylo hned na začátku, ale přežil to. :-D  Musím říct, že mě opravdu překvapilo, jak to dával.
Trénink:
10 minut rozcvička a kardio _ Filip stejně
5x10 zvedání boků do svíčky _ F stejně
5x 20 sec. hmitání nohama _ F stejně
5x15 sklapovačky _ F 5x10
5x15 francouzské tlaky - 3,7 kg _ F 3x10 - 2kg
3x15 kickbacky ve stoje - 2kg _ F 3x5 - 1,5 kg
3x15 tricepsové extanze - 3kg _ F 3x5 - 1,3 kg
5x jednadvacítky 2 kg _ F 2x patnáctky (prostě opakoval 5x místo 7x) - 1,5 kg
5x20 kladivový zdvih - 2kg _ F 3x5 - 1,5 kg
3x10 rozpažky ve stoje - 2 kg _ F 3x10 v leže - 1,5 kg
3x20 mrtvý tah 5,5 kg _ F, ten cvok jeden, chtěl taky, ale tohle už jsem mu zakázala
2x15 přítahy osy v předklonu - 5,5 kg - F nic
Planky já: 1 min. full plank a 20 sec. elbow plank
F: 1 min. full plank, 10 sec. elbow plank, 10 sec. side plank na každou stranu, 10 sec. elbow plank a 40 sec. full plank (blááázen!) :-D
Pak oba závěrečné protažení.




Musím říct, že pro mě je moje dítě hrdina. :-D Ale tak to má asi každá matka.
Tak hubnutí zdar a užívejte víkend.
Veronika

Komentáře

  1. Hm, Filip by mohl být z fleku jogínem. Upřímně, poctivě jsem čekal na ten den, kdy se do toho opře s tebou. Nezklamal. Jakožto Power banka sází choreografii, kterou nedovedou ani mnozí dospělí. Namaste. Já bych osobně tuhle sestavu jen tak z rána bez inhalátoru nedal. :D

    Jako velice výživnou rodinnou zábavu na sychravé nedělní večery doporučuji následující videa:

    https://www.youtube.com/watch?v=0TsaKAJ3NB8

    NE!

    Vyzývám tě, Verčo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ty ses asi podělal. :-D Tak ještěže není neděle, ani sychravo. :-D

      Vymazat
    2. Slyšel jsem: "Výzva hrdě přijata?"???

      Vymazat
    3. Víš co, Sašo? :-D :-D :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky