Historka X. - Když se nechce.

Ahoj bojovníci,

znáte ten pocit, když vstanete a prostě se vám nechce? Říkáte si, že prostě dneska ne a ne a ne!Tak tohle jsem měla já dnes (vlastně už včera, ale ještě jsem nespala) ráno.
Ráno zvonil budík, jako vždycky a já ho Xkrát posunula, že "ještě chvíli". Syn vstal, šel si dělat snídani a já v posteli vezmu do ruky mobil a kouknu, co kdo psal.
Zpráva od kamarádky: "Vstávat a cvičit!" A pak, že po x týdnech nicnedělání, kvůli nemoci jde konečně zase na to. Já líná, jako to prase, jsem odepsala, že se mi dnes nechce ani vstávat, ani cvičit. :-D


Nakonec jsem se přemluvila. Zpráva mě opravdu nakopla a já byla moc ráda, ptž mi to pomohlo se i odreagovat.
Jak vidíte, dál jsem psala o mírách. Tedy řeknu vám, že kila potěšila, ale ta stehna mě fakt už štvou.
Jako, co s tím, sakra!? :-D Ať dělám, co dělám, tak ani půl centimetru. Aktuální míry přiložím, abyste zase viděli ten posun. Jsem moc ráda, že to nějak pomalu a jistě jde. Na stránkách výživové poradkyně jsem četla, že ideální je hubnout tak 0, 5 kg za 7-10 dní. Já shodila za 13 dní 1, 2 kg. Snad to není takový problém. :-)



Tak hubnutí zdar a nevzdávejte to. :-)

Komentáře

  1. Tabulka je nádherná, prsa- pořád dobrý, teď navrhuji postoupit o krok dál... Euro Training...

    https://www.youtube.com/watch?v=oNf606dfCb0&t=174s

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvl. :-D :-D :-D Tak teď jsem se zasmála! :-D Díky. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky