Historka IX. - Edit k minulé historce

Ahoj bojovníci,

víte, jak jsem v minulé historce psala, že už nebývám po trénincích tak vyřízená? No, musím říct, že to bude asi nějaká "mejlka" :-D Snažila jsem se to i nějak přecvičit a protáhnout, ale - TY VOLE - nic nepomohlo a já dva dny umírám. Chodím, jak kachna, vlézt do autobusu se nadlidský úkol, nemůžu si sednout ani na hajzlík, v práci prosím, abych nemusela být na moj oblíbené pozici, protože tam se člověk musí často ohýbat a to je jen malá část toho, jak moc neschopná jsem. :-D Bylo mi doporučeno, ať si koupím hořčík, že by to mělo pomoci, takže ho mám doma a doufám, že budu hodně brzo "fit". :-)
Což mi připomíná, že jsme se v lékarně zakecaly s lékárnicí o hubnutí a tak, když tam přišla nějaká zákaznice, nakoupila si a pak se nám začala plést do hovoru stylem: "No, vy to máte tak geneticky, takže i když teď zhubnete, tak to za chvíli máte zpět a dvojnásobně." A pak mi začala doporučovat ketodietu a lymfodrenáže, protože to prý zaručeně zhubnu. Tak si říkám: "Díky, vole, to člověka potěší." Prý si na ni jednou vzpomenu a rozhodně prý, když budu chtít ještě dítě, tak skončím určitě tlustá.

Tak hubnutí zdar a pokud by se vás taky snažil demotivovat a odradit, tak se nedejte. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky