Historka VIII. - Leg day vs. oslava narozenin

Ahoj bojovníci,

tak jak válčíte? Pracovní proces je "vopruz" a únava všemocná, takže sem nestíhám moc psát. Pořád ale cvičím a držím stravu v nějaké rozumné míře. :-)

Dnes jsem zase dala leg day, protože stehna se ne a ne hnout, byť jen o jeden cm, a žít s vědomím, že mám jedno stehno tluštější, než modelka pas, je fakt k nasrání! :-D Kam jsem to dopracovala? Proboha! :-D

K věci... Ráno jsem vstávala v pět, švíkla jsem si jen pár hodin v práci, protože mi nějaké hodiny chybí, ale synátor byl doma sám, takže jsem tam nemohla být dlouho a víkendy většinou nepracuji. Pak šupito presto domů a cvičit.
Už v půlce tréninku jsem byla vyřízená, jako vždycky, ale já prostě neumím přestat cvičit, když mám poprvé pocit, že je toho dost. Já si musím přidat, překonat to a zvládnout aspoň jednou tolik, abych byla spokojená. A víte, co je na tom nejhorší? Že i když se zničím... Doslova, protože nakonec jsem si opět dala těch našich 13 pater schodů - kam jsem, mimochodem vytáhla i mého syna a dceru šéfky :-D - a někdy v půlce mi vypnuly nohy, že jsem si téměř dala na držku a děti na mě řvaly "Dělej, ty lenochode!", tak mě to prostě druhý den tolik nebolí. Nevím, jestli je to tím, že se dobře protahuji, nebo tím, že už nemám tak zkrácené šlachy, ale opravdu si druhý den nepřijdu totálně zmasakrovaná, jako dřív. :-D Je to divné. Pokud dokážete takhle na dálku někdo odhadnout důvod, tak ho uvítám. :-)

K těm šlachám jsem vám taky chtěla říct, že to je "hustý". :-) Dříve jsem se v předklonu nedotkla země ani špičkama prstů a dnes už dokáži položit na zem i dlaně. Fakt skvělý pocit. Kdybyste chtěli vědět, co dělám, tak v rámci každého strečinku dělám mj. i závěrečné protažení z videa 30 day shred level 1 od Jill (nejdřív sama, co to jde a pak řeknu synovi, aby mi trochu zatlačil na záda), pak se předkloním a "péruji" odpředu co nejdál dozadu a jako poslední se předkloním a volně spustím tělo. Abych měla větší tíži, tak spojím lokty, viz 5:20 min v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=lyCqXqlStRM, akorát já už mám nohy napnuté. Je super cítit takový pokrok. :-)

No, a po tomhle všem mě čekalo ještě pokušení v podobě oslavy narozenin kamarádčiných dětí. :-D Bohužel, já blbka, jsem si dala ve čtvrtek cheat day, takže jsem si dnes opravdu nemohla dát další. Představte si situaci, že na stole leží pizza, šunková... Nebo spíš asi šest, vypadají krásně, voní luxusně a vám skoro tečou sliny. :-D K tomu malinovka, kofola a vy si objednáte neperlivou vodu. :-D :-D :-D Nebudu lhát, syn jí jen margherittu, tak byl dost zklamaný, takže jsem kousla do jednoho mini kousku, abych mu ukázala, že je jedlá, on ochutnal a já pak ten kousek dojedla, ale to bylo vše. Všichni se dávali pizzu, hranolky, pak děti a někteří dospělí dort, který jsem také odmítla a já... Vodu! Nakonec i neslazený čaj. A jsem moc ráda, že kamarádka (čti: pokušitelka :-D ) myslela i na ty "hladovějící" - mě - a nechala na stůl udělat i zeleninový talíř. Super, že dresing byl v mističce a já ho tím pádem nemusela jíst. :-) Díky, bylo to super. :-)



Teď už k samotnému tréninku. Snažím se pomalu, ale jistě přídávat váhu, nebo aspoň počet.
10 minut kardio
3x20 zvedání pánve- 3,9 kg
4x20 na každou nohu zanožování ve stoje
5x10 dřepy s osou -5,5 kg
2x10 na každou nohu výpady s činkami - 1,5 kg
3x15 na každou nohu zanožování v kleče
3x20 zvedání pánve - 3,9 kg
2x20 výpady
5x10 dřepy s osou - 5,5 kg
3x10 na každou nohu unožování v kleče
3x10 výpady vzad
schody 13 pater
kardio 10 minut
strečink



Tak hubnutí zdar, bojovníci a nepolevujte.:-)

P. S. - Než jsem to stihla dopsat, tak cítím, že v klidu se ty svaly dostávají k sobě. Asi to zítra nebude až taková lambáda. :-D :-D :-D

Komentáře

  1. Tak to s tím cheatem je mi šeredně líto, ale upřímně, jak jsem to četl, vyprskl jsem smíchy... to je prostě jako naschvál, no. :D :D Ale je od tebe neskutečně hrdinský, že jsi neudělala žádnou výjimku. Respekt. Jo, a když jsem poprvé dosáhl ve stoje na podlahu, cítil jsem se jako guru tantry, jak kdybych byl léta někde v Tibetu na slamněné přistýlce :D Jako by v té póze země mnohem víc nabíjela tělo i duši... krásný článek, ale teď už to bude pořád menší sranda, protože si zvykáš a přestává to bolet. :D Co zase nějaké vaření?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si další historku a pak uvidíš jak moc si zvykám. 😂

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky