Historka VII. - Nemoc, aktuální míry, břicho

Ahoj bojovníci,

po několika dnech jsem zpět, ale nebojte... Nevykašlala jsem se na všechno, jen mě zkolila synova choroba, takže jsem nemohla cvičit a místo toho jsem lehla. Řeknu vám, že při tom, jak jsem to měla krásně rozjeté, mě to poněkud mrzelo. V úterý jsem ještě cvičila to břicho a ve středu už jsem nemohla vůbec nic.  V pátek jsem měla pocit, že mi je o něco lépe, ale raději jsem byla ještě v klidu. V sobotu mě "abstinenční příznaky" :-D a přemíra energie vyhnaly aspoň na procházku.

Dnes už jsem se probudila s tím, že budu zase cvičit. Jak jsem minule slíbila, cvičila jsem znovu břicho, abych otestovala, jestli to půjde lépe a mohla jsem vám to sem napsat. Dala jsem téměř stejný trénink, jako posledně, akorát jsem u některých cviků přidala buď počet opakování, nebo sérií. V podstatě mi to šlo celou dobu lépe. Udělala jsem malou změnu v rozcvičce, protože je prý lepší si dát na rozehřátí jen 5-10 minut kardia, pak silový trénink, ještě třeba 30-45 min kardia a závěrečný strečink. Snaha byla, lidi. :-D To je ale asi tak vše. Tím, že jsem si naložila víc silového a ještě jsem to zabila dřepy a výpady, protože jen břicho mi bylo málo, tak kardio po silovém tréninku už bylo asi 1 minuta skákání přes švihadlo a ze mě se stal odpadlík. :-D Dalo mi pak dost práce zvládnout jen ten závěrečný strečink.
Na tom rozložení tréninků budu muset ještě zapracovat. Ale celkově mi to tentokrát přišlo snažší. Minulý trénink to muselo být opravdu únavou, nebo tím, že už se o mě pokoušela choroba.

Dnes jsem se také znovu měřila a vážila. Jak jsem předpokládala, už to jde mnohem, ale opravdu MNOHEM pomaleji. :-D Teď mi přesně začíná ten ukrutný boj, ve kterém bude potřeba vytrvat a nevzdat ho. Myslete na mě a já slibuji, že budu myslet na vás. Na těch pár lidí, kteří moje žvásty čtou a jsou v tom také. :-) Budu ráda, když o sobě dáte vědět komentářem, reakcí, nebo tím, že se třeba přidáte mezi pravidelné čtenáře.



Přes pracovní týden tady asi moc nebudu a moje tréninky budou menší, ale i přesto jsem s vámi.

Tak hubnutí zdar a hodně sil do dalšího pracovního týdne.
Veronika

Komentáře

  1. Dostat chřipku po prvních intenzivních dnech a týdnech? Ležák k nezaplacení. Moooc dobře to znám. Hlavně, že jsi byla alespoň trochu racionální a nešla hned na čtvrt tuny na benchi... známe své lidi. :D

    Jsem rád, žes konečně poslala tabulku, aby každý viděl, jak krásně jsi to dohnala do extrému. Já se zvážil, změřil pas a hrudník a neřešil. O to míň jsem si uvědomoval, že se něco mění a tím pádem mi to dalo o to míň motivace.
    Takže, super věc. A navíc malá omluva pro přestávku u noťasu. :D

    Verčo, SHOW MUST GO ON! Jedeš líp, jak švýcarskej bob!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nebudeme si mazat med kolem úst. Poslední dobou se nic moc nemění a mě to dost sere. O to horší je, že v té tabulce toho mám tolik a vidím to u více věcí. :-D Nevím, jestli je to až tolik motivační, když mě to pěkně sere. :-D :-D :-D Na bench nemám lavici. :-D

      Vymazat
    2. Musíš si uvědomit, že ve chvíli, kdy se přestáváš zbavovat tuků a naopak už formuješ svalstvo, ty rozdíly se o dost zmenší a pochopitelně, můžeš se dostat i do fáze, kdy zase vzrostou. Ale teĎ už půjde o mnohem "zdravější" tkáně. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky