Historka VI. - Břicho

Ahoj bojovníci,

dneska jsem se rozhodla, že si v rámci rozcvičky hodím "bůčkem". Co může být na rozehřátí před cvičením břicha lepšího, než rozvlnit tělo a kroutit zadelí? :-D Takže jsem si pustila svůj, nedávno založený, playlist na YT https://www.youtube.com/playlist?list=PLGSBbhd_qqNJOp-tYZS7EcjmIgPps1cJ9, "dala jsem ruce nad hlavu pro pouhou zábavu" (kdo nezná, tak je to z pohádky Home) a úplně jsem se zapomněla. Asi po třiceti minutách jsem byla dost zplavená a došlo mi, že jsem vlastně chtěla jít cvičit. :-) Po posledních dvou trénincích jsem značně vyřízená. Jako... Chtěla jsem dát víc, ale jsem jen člověk. :-D
Úplně nejhorší je pro mě každé cvičení, kde je potřeba držet nohy nad zemí. Takže můj výkon třeba při hmitání nohou je katastrofa. Nebo aspoň já to tak vnímám. Celkově tréninky na břicho a pak kliky jsou pro mě nejnáročnější cvičení. Jak nemám posílené břišní svalstvo a nemám sílu v rukou, tak mě tohle cvičení vždycky hrožně nase*e. :-D Dnes mě vlastně naštvaly i závěrečné planky, protože jsem je dlouho necvičila a jak už jsem dávala minutu full plank a pak 30 vteřin elbow plank, tak dnes jsem se klepala už po 30 vteřinách full planku, jen tak tak jsem to zvládla a pak jsem si musela dát pauzu před elbow plankem. Wtf? To mě jako vážně dostalo.
Nevím tedy, jestli to je tím, že dva předchozí tréninky byly tak náročné, mě bolí celé já a jsem prostě k.o., nebo jestli je to tím, že bych se prostě měla víc zaměřit na to břicho. Každopádně to brzo zjistím, protože zítra si opravdu dám jen krátkou jógu na protažení, pak nějakou pauzu a pak zkusím znovu břicho a planky. Dám vám potom vědět. :-)

Tady je můj dnešní trénink a nesmějte se mi. :-D
5x10 zvedání boků do svíčky
1x30 a 2x15 vteřin hmitání nohou - jak říkám, tohle je pro mě fakt záhul
3x20 sklapovačky
3x10 zvedání boků do svíčky
2x10 na každou nohu šikmé sklapovačky pokrčením kolene
3x20 vteřin rotace v sedě - činka 2 kg
2x10 na každou stranu kolena k loktům ve stoje
3x15 přítahy na overballu
1 min full plank
30 vteřin elbow plank
protažení

Většinu cviků jsem našla zde:
https://behejsrdcem.com/clanky/nejlepsi-cviky-na-sikme-brisni-svaly/
https://behejsrdcem.com/clanky/nejlepsi-cviky-na-dolni-brisaky/
Ostatní naprosto v pohodě vygooglíte. :-)

Tak hubnutí zdar a jedeme dál! :-)
Veronika

Komentáře

  1. Je to trošku off-topic, ale báječným cvičením na břišní svaly je smích. Takže hlavně s humorem, což se u těch planků úplně nedá. :D Měl jsem měsíční výzvu, kde se pouze plankuje a mělo to sakra výsledky. Ale už to nikdy nebudu dělat. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky