Historka V. - Leg day a moje pomůcky


Ahoj bojovníci,

tak už tady zase otravuju s dalším článkem. :-) Myslela jsem, že dnes bude jen ranní jóga a napíši vám, jaké mám doma pomůcky. Nakonec jsem ale nešla do práce, protože mi dítě lehlo a tak jsem měla teď odpoledne čas na větší cvičení. Opět jsem si naložila až dost. Na mě! Trénink popíši dolů pod fotku. Každopádně nohy bolí, jako prase, vršek ze včera taky a můj nápad, završit trénink schodištěm (bydlím ve 13. patře, což je 260 schodů), měl za následek, že jsem se po chodbě k bytu už téměř plazila a v myšlenkách jsem volala: "Vodu, vodu!" :-D A to jsem si cestou nahoru dala pauzu ve třetím, pátém, sedmém, desátém a dokonce i dvanáctém patře. Ono totiž to jedno patro bylo doslova nedosažitelné. :-D Doma jsem polkla tu kapku vody, která mi zbyla ve sklenici (čti: půllitru) a šla jsem si dát vážně pečlivé protažení. Teď vám řeknu něco k tomu "vybavení". Ano, je to v uvozovkách a je to úmyslně, protože zas tolik věcí nemám a pod tímhle pojmem si někdo může představit třeba stepper. :-D Mám jen overball a činky. Červené 1,5 kg, fialové 2 kg, malou osu na jednoručku 1,3 kg, velkou osu na dřepy 5,5 kg a zaváží 1,25 kg a 1 kg. Oblečení vám psát nebudu, ale ještě boty. Jógu cvičím bosa, to je jasné a klasické tréninky cvičím v běžeckých botách Adidas. Parádně mi sedí, jsou pohodlné a skvěle větrají. To je celkem důležité. :-D

Trénink:
Rozcvička + kardio, 3x20 zvedání pánve - 3,8 kg, 3x20 na každou nohu zanožování ve stoje, 3x15 na každou nohu zanožování v kleče, 3x20 zvedání pánve - 3,8 kg, 3x20 výpady (nohy jsem střídala, takže na každou vlastně 30 opakování), 5x10 dřepy s osou - 5.5 kg, 3x10 na každou nohu unožování ve stoje, 2x20 výpady vzad (opět jsem střídala, takže na každou nohu vyšlo 20), 2x10 dřepy s osou - 5,5 kg, 260 schodů dolů a 260 schodů nahoru, protažení.
Na tomto odkazu najdete popis těch cviků: https://aktin.cz/domaci-trenink-pro-zadek-k-nakousnuti

Fotka je úmyslně takhle černá. Nebudu lhát, ale zcela na férovku se mi ten pupek vystavovat nechce. Stačí, že mi tam čumí zadel větší, než má Kim Kardashian. :-D

Tak hubnutí zdar a nevzdávejte to. :-)

Komentáře

  1. Třinác pater je strašnej overkill! :D Já měl k dispozici 86 schodů, z nich 26 na točitém schodišti, výtah k dispozici nebyl, nutno uznat, že jsem hodně rozmýšlel, co koupit v obchodě, abych se náhodou nemusel vracet. :D

    Třetí palec nahoru za Kim Kardashian! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem to byla moje smrt. :-D Upřímně. Znám ji jen podle jména a že se furt mluví o její p*deli. Jinak vlastně vůbec nevím, co je zač. :-D :-D Já naštěstí výtah k dispozici mám, ale když jsem minule přišla domů z práce, měla jsem v jedné ruce nákup těžký, jako kráva, ve druhé krabci prášku 5,5 kg a zjistila jsem, že ani jeden výtah nejezdí, tak jsem ku*evsky nadávala! :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky