Historka IV. - Dnes jsem si mákla

Ahoj bojovníci,

co děláte takhle v neděli? Mě před sedmou nechtěně probudil synátor, tak jsem se ještě pár minut válela a přemýšlela jsem, co dnes budu cvičit. Volba padla na vršek, hlavně teda ruce. Nebudeme si nic namlouvat. Ten vlající tuk při mávání není zrovna sexy. :-D Ještě před cvičením jsem stihla dítě pěkně naštvat, když jsem mu řekla, ať si začne dělat úkoly. Rodiče určitě znají ty dětské protažené obličeje, když mají něco dělat. :-D No nic, cvičit jsem začala v 7: 30 h. Začala jsem si psát tréninky do notesu, abych měla přehled, takže vám tentokrát napíši, co jsem přesně dělala, abyste měli představu. Nejdřív rozcvička a kardio na zahřátí, pak začalo posilování. Budu psát, kolik bylo sérií, počet opakování a s jakou zátěží. 3x10 zadní klik. Tohle nebyl zrovna dobrý nápad. Upřímně, vybrat si jako první cvik se svojí vlastní váhou byla smrtelně špatná volba. Při zapisování se mi pěkně klepala ruka. :-D Ale jedeme dál. 3x15 francouzské tlaky - jednoručka 3,7 kg, 3x15 tricepsové extanze s jednoručkou 3 kg. Syn se mohl potrhat smíchy, když jsem zahlásila, že to bolí, jako sviňa a zítra v práci neudržím ani lopatku na hranolky. :-D 3x15 kickbacky ve stoje - 2 kg, 5x jednadvacítky - 2 kg, 3x10 kladivový zdvih na každou ruku - 3,7 kg, 2x10 zadní klik, 3x10 rozpažky ve stoje - 1,5 kg, 3x15 mrtvý tah - 8 kg, 4x15 zdvihy osy v předklonu - 5,5 kg. Už jsem měla celkem dost, ale nedokázala jsem si nedat ještě pár dřepů. Tak aby se neřeklo 2x15 dřepů s osou - 5,5 kg. :-D  Pak samozřejmě ještě závěrečné protažení a lilo ze mě, jak z konve. :-D Musím říct, že můj vlastní trénink mi vyhovuje víc, než ten, který mi řídí někdo z videa. Jak jste na tom vy? Po dnešku mi budiž odměnou tahle výborná snídaně. :-) Měly to být palačinky, ale hrozně se to trhalo, tak jsem do receptu (bude níže) přidala jeden banán a vznikly lívance. Cukr jsem tam vůbec nedávala, na smažení jsem použila kokosový olej a na ozdobu bílý jogurt, kiwi, banán, sekané mandle a 80% čokoládu.

Tak hubnutí zdar a krásný zbytek neděle.
Veronika

Komentáře

  1. Vůbec mi nedocvaklo, že se pohybuješ v profesi rychlého oobčerstvení. O to drsnější se celá situace stává. :D Jinak mi přijde, že si dáváš celkem obstojnou sestavu na to, že jsi teprve na začátku... já už dlouho pořádně necvičil, ale asi bych při takové nedělní seanci leda padnul. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, musím říct, že odolat McFlurry, Royal sunday, teď té duble taštičce, čízu a cookies z McCafé je fakt masakr. :-D :-D :-D V práci si připadám, jako jámě lvové. :-D Ale zatím odolávám, no. :-) Hele, mě posilování, jako takové nedělá takové problémy, jako třeba Jill. To je pro mě masakr. Hlavně si člověk dává mezi opakováními malou pauzu., což je super. Ale neříkám, že mě nebolí celé já. :-D :-D :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo jsem a komu je tahle stránka určena...

Historka I. - Začátek a motivační skupiny na FB

Historka 33. - Poslední tři tréninky